ברוך הבא ל- iPhone SE 2020 או ה- iPhone SE 2 החדש, החל מה- 24.04.2020 ב- 399$ (ומעלה).
399 דולר: אפל השיקה אייפון מוזל
2020-04-16 04:49:12
בשעה טובה ומוצלחת, לכבוד ימי ה- COVID-19 ולקראת מיתון כנראה עולמי - יצא לאור ממש אתמול/היום ה- iPhone SE 2020 החדש והמוזל מאוד (הכל יחסי בחיים). # העיצוב של ה- ה- iPhone SE 2020 זהה ב- 99% לזה של ה- iPhone 8 שהפסיק להימכר (ועלה כ- 450$). # ה- iPhone SE 2020 בעצם נחשב לסוג של כביכול iPhone 9 (בערך) # ה- iPhone SE 2020 בעצם מכיל בתוכו מנוע+גיר של אייפון 11 (לא בערך). # ה- iPhone SE 2020 יעלה כ- 400$ (שהם 1,440 ש"ח), ובארץ אני מניח שיגיע לאזור ה- 2K ש"ח. יתרונות עיקריים ומשמעותיים? 1. מחיר (זול ביחס לאייפונים אחרים). 2. גודל (קטן יחסית, מסך 4.7 אינץ' שכבר עבר מן העולם בסביבות 2017 לצערי). 3. מצלמה של אייפון 11 (ככה טוענים). 4. מנוע+גיר של אייפון 11 (מעבד A13 החדש+שלל מרכיבים מאייפונים מאוחרים יותר). מדובר למי שלא יודע באייפון מוזל, כביכול "נחות" ו/או "מונחת" בכוונה כדי לעשות אותו לזול יותר (הכל יחסי בחיים), שעדיין אני בטוח שיהיה מכשיר ברמה גבוהה מאוד. האמת?... לפחות בעבורי זו נחשבת בשורה מרגשת. כמעט ורכשתי לפני כשנה את ה- iPhone SE 2016 הראשון כי רציתי מכשיר קטן וקומפקטי, בלי מסך מוגזם, בלי יותר מדי פונקציות מיותרות ובלי הרבה עניינים ופוזות מתוחכמות. החומרה של Apple מעולה, איכותית ועמידה... יש לי iPhone 4 שמחזיק כבר עשור ועדיין עובד. - כפתור הבית הפיזי חזר!... מעולה. - מצלמה אחורית אחת בלבד ברזולוציה של 12M (אותה המצלמה המפוארת של האייפון 11). תודה רבה. - עמידות למים של IP67 ולא של IP68 כמו באייפונים החדשים (שמעלה את המחיר מעלה ללא צורך)... כשתצאו לצלול איתו תזכרו לא לשנרקל פנימה כ- 5 מטרים בבריכת הפעוטות. - טעינה אלחוטית (פיצ'ר די מיותר לדעתי). - מסך קטן (תודה לאל) בגודל 4.7 רינץ', שלא משתלט על כל המכשיר עד לקצוות, כלומר יש מסגרות מסך כמו ב- 2017... כאילו זה משנה במשהו. לעצלנים, מהכתבה בטמקא: "חומרה של 2020, עיצוב של 2017: אפל הכריזה הערב (16.04.2020) על אייפון SE - סמארטפון עם מסך בגודל 4.7 אינץ' שיעלה 399 דולר בלבד. מבחינה חיצונית המכשיר זהה לאייפון 8 שיצא לפני כשנתיים וחצי, אך מתחת למכסה המנוע נמצאת ערכת שבבים חדישה - A13, שנמצאת גם בסדרת האייפון 11. בדומה לאייפונים מדורות קודמים, הוא כולל כפתור בית בחלקו התחתון, מנגנון Touch ID לזיהוי טביעת אצבע ומצלמה אחורית אחת בלבד." לעזאזל, מי צריך בכלל מצב לילה. כדי לעמוד כמו טמבל בהופעה במועדון ולצלם במקום לחוות ולהינות? ומי צריך 4 מצלמות מאחור עם מצלמת אלק-זום וטלפוטו? מי שמתאים לו אייפון פשוט ו"רגיל" זו עסקה מעולה לחובבי העייפונים שלא מוכנים להתרועע עם אנדרואידים. כנראה שיהיה הסמארטפון הראשון שארכוש בעצמי. עוד אדון בזה עם עצמי לגבי עצמי. קצת כתבות ומידע נוסף: 1. ה- iPhone SE 2020 באתר של Apple: https://www.apple.com/iphone-se/ 2. פרטים נוספים על ה- iPhone SE 2020 מהאתר המוכר והמצויין של Tom's Guide: https://www.tomsguide.com/uk/news/iphone-se-2020 3. כתבת השקה באתר המצויין CNet: https://www.cnet.com/news/iphone-se-apple-announces-cheaper-399-price-iphone-smaller-screen-camera/ 4. כתבת השוואה בין ה- iPhone SE 2016 הקודם ל- iPhone 2020 החדש מהאתר של Mac World (למי ששוקל לשדרג מהישן לחדש): https://www.macworld.co.uk/review/iphone/new-iphone-se-2020-vs-old-3786186/ 5. כתבת השקעה והיכרות מהאתר The Verge: https://www.theverge.com/2020/4/15/21221918/iphone-se-announcement-apple-price-specs-release-date-features 6. כתבת השקה מהאתר של Forbes: https://www.forbes.com/sites/bensin/2020/04/15/iphone-se-2020-first-look-apples-399-phone-brings-back-the-home-button/#332953c52033 7. סרטון אתה גליל פשוט ומובן באנגלית: https://www.youtube.com/watch?v=BtihmZwhEA0
@DAHUJI
240
נקודות
@DAHUJI
/196" עוקבים
תגובות
@DAHUJI
Apr 05, 2022 04.04.2022 הופה הופה... iPhone SE 2022 https://www.ynet.co.il/digital/mobile/article/h1unm5zxq אותה גברת, בקושי שינוי אדרת, אבל כל מה שמתחת למכסה המנוע שונה. אותם חלונות, אותו שאסי. סוללה יותר חזקה שמחזיקה יותר מעמד. עדיין קטן וקומפקטי. עדיין מכשיר בלי פוזות. עדיין עם מסגרות מסך אלוהים ישמור איזה 1980 אנחנו איך אנחנו ישנים בלילה. עדיין רק מצלמה אחת (חלילה!) איך נעשה סלפי ונעלה לסנאפשאט, וגם רק 12MP חלילה ולא מסך 16K חלילה. מגניב. אגב, הנוכחי שלי משרת אותי מעולה. מכשיר מעולה, אמין, ללא בעיות בכלל. לא נכבה, לא מתבלבל. לא כלום. מוריד איתו כבר כמעט שנתיים כ- 200GB בחודש באינטרנט הסלולרי על ה- HotSpot (מנצל את חבילת הסלולר עד ה- GB האחרון מתוך עיקרון תימני עתיק יומין). לא עושה בעיות. גולש דרכו בכיף. רואה Netflix ו- YouTube. שום בעיות. מייל. uTorrent. מצלם נהדר. מצלמה פשוטה, רגילה ונפלאה. חיי סוללה סבירים. כן צריך להטעין כל יום (אני לא חורש עליו כי אין לי רשתות חברתיות בכלל, גם לא וואטצסאפ). והכי חשוב שיש כפתור בית שלא הייתי מוכן לוותר עליו כי אני עתיק. ביקורת בסה"כ מפרגנת על המכשיר הפשוט, יעיל ומצויין הזה בבלוג "חפיצים" של גד גניר: https://www.hafizim.co.il/2022/05/apple-iphone-se-2022.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email
@
Jun 14, 2020 התכוונתי תמונות של המכשיר האדום החדש :relaxed: :smiley:
@DAHUJI
Jun 14, 2020 ליאור, הנה. מפרגן בתמונות :-) אגב, למי שמודאג מהסוללה של המכשיר: המכשיר נמצא אצלי כשבוע ואציין שאני נחשב כמשתמש קל יחסית (אולי אפילו קל מאוד), ממעט להפעיל BT (לא אוהב אלחוטיות יותר מדי) וממעט להפעיל Wi-Fi (כנ"ל). ביטלתי כמעט את כל ההתראות מכל האפליקציות, ואין לי כל מיני גוזלי סוללה שמחכים ברקע לגזול. אין לי FB, אין לי מייל ואין לי וואטסה על המכשיר, וכמובן שבלי רשתות חברתיות. בהתאם לנ"ל, הסוללה מחזיקה לי יומיים. בערך. מהטענה מלאה למשהו כמו 10%. אני מניח שבשימוש אינטנסיבי יותר היא תחזיק יום. אין ספק שהביקורות על המכשיר קצת צודקות, ובהחלט יש הרגשה קלה שאפל יכלו להתאמץ יותר בגזרת הסוללה. חוץ מעניין הסוללה, שגם ככה מכשירים מודרניים מחזיקים משהו כמו 5-7 שעות שימוש, המכשיר להיט. נהנה ממנו מאוד, ומהאפשרויות של להיות קצת יותר מחובר לתחת של עצמי. נניח NFC עבור טעינה של רב-קו. נניח חיבור לאפליקציה של האימונים. נניח האפליקציה של כאן כדי לראות "היהודים באים" באוטובוס. ולמרות כדלקלמן, מבחינתי האישית הפרמטר העיקרי שלפיו מכשיר זה ימדד הוא עמידות (הכוונה היא לא לשרידות, כי זה תלוי איך אשמור עליו). אני מצפה שיחזיק לי בכבוד, מהיר וסוס עבודה לפחות במהלך 5 השנים הקרובות.
@
Jun 08, 2020 @|DAHUJI פרגן לנו בתמונות!
@מסקי
Jun 08, 2020 הוא ישאר טייס גם כשגלקסי s14 יצא לשוק. יש לי אייפד פרו 2016 שעדיין נותן פייט יפה לטבלטים חדשים. מעבד חזק של אפל יחזיק מעל 3 שנים בקלילות. תתחדש!
@mran0250
Jun 08, 2020 תתחדש!!! מה שבטוח שהוא ישאר טייס לא רק לתקופה הקרובה (מעבד פרימיום...)
@DAHUJI
Jun 08, 2020 מעדכן (08/06/2020): ה- iPhone SE 2020 האדום נלקח היום מהחנות (נקנה ב- 05/06/2020). הגיע כבר ביום ראשון ל- Ivory סניף העצמאות בחיפה. מסתבר שה- SE 2020 הגיעו כבר לפני כשבועיים לארץ ולחנויות... אז מי שמתכנן לרכוש - הם בארץ. מכשיר סלולרי נאה מאוד ותודה לאל שלא גדול מדי. מאוד נוח בכף היד. מסגרות המסך לא מפריעות לי בכלל. העיקר שהמסך לא נמתח ומותח יחד איתו את האצבעות. כנראה שיקר ב- 500-700 ש"ח ממה ש"מגיע לו", אבל זה מה יש ויש הרבה פיות להאכיל(מע"מ+מס קניה, ויבואנים חזיריים ומה לא). לאנשים פשוטים שלא צריכים הרבה מהמכשיר שלהם, הוא חתיכת מפלצת מהירה. מוסיף כתבה על הכיפאק על המכשיר הנ"ל בבלוג החביב עליי "חפיצים": https://www.hafizim.co.il/2020/05/apple-iphone-se-2020.html בהצלחה.
@DAHUJI
Jun 06, 2020 @|אורןנאבל70 נקנה הרגע הכוונה באינטרנט/ברשת. להבנתי, מכשיר ה- iPhone SE 2020 יצא לשוק בסוף אפריל, ולקח לו את כל מאי להגיע לישראל. נכון ליוני 2020 אם אני לא טועה הוא כבר הגיע לחלק מהחנויות ונחת בארץ: https://tech.walla.co.il/item/3354654 יכול להיות גם שלא, האמת שאני כבר לא בטוח ואולי לא הבנתי נכון... ב- Ivory צוין שיש מלאי מהמכשיר בסניף חיפה העצמאות (רחוב הימאים לנצח!!!).
@אורןנאבל70
Jun 06, 2020 נקנה הרגע - הכוונה בחנות? יש להם במלאי והמכשיר כבר אצלך? אני שואל פשוט כי כל מי שפניתי אליו אומר שזאת מכירה מוקדמת ולא ידוע מתי יהיו מכשירים.
@Roni77
Jun 05, 2020 מה רע באדום? תתחדשי
@DAHUJI
Jun 05, 2020 נקנה הרגע מ- Ivory מחשבים... לא רואה סיבה לחכות כי המחיר לא יירד בקרוב (=בשנה הקרובה). 2,145 ש"ח, צבע אדום (מקווה שלא אתחרט על הצבע), בנפח של 128GB. הוספתי רמקול JBL GO 2 ב- 89 ש"ח על הדרך. אמור לקבל החזר של 3% דרך MAX PayBack (סכום של 67 ש"ח החזר). אמור לקבל 30 ש"ח החזר על רכישה מעל 70 ש"ח דרך פינוק אונליין של MAX PayBack. נחסכו ככה 100 ש"ח. שנת 2020 וזה הכלובפון הראשון שרכשתי בחיי (!)... החזקתי מעמד ממש רגע לפני גיל העמידה. אשמור את ה- iPhone 4 כטלפון "חירום" או גיבוי לעת הצורך. ת-ו-ד-ה לכל מי שהיה בשרשור הזה, טרח להגיב ולענות לשאלות. ת-ו-ד-ה לכל חברי הכוורת התותחים על העזרה, על המידע והאינפוטים, על ההצעות ועל ההתייעצות האינטרנטית. תודה רבה אישית לכל אחד ואחת מכם/ן. אתם אחלה ואני שמח שהכרתי את האתר הזה ואתכם.
@
Jun 05, 2020 אולי מישהו פה נוסע או גר באילת ויקנה לך.
@DAHUJI
Jun 05, 2020 @|liory83 הלוואי. היה חוסך לי כמה מאות שקלים. אבל אין לי גישה לאילת ולא מכיר אף אחד שנוסע לשם. @|Jack_Bristow תודה רבה על המידע חבר! תראה, אני משתמש *מאוד* קל בכלובפון... נתקלתי בטענה על אורך חיי הסוללה, ואני מניח שהיא תופסת רק כי רוב האנשים שאני מכיר ורואה סביבי מחוברים אינסופית לכלובפון ללא הפסקה עם אינספור אפליקציות פתוחות ברקע מחכות להתייחסות + BT + Wi-Fi ומה לא... למשתמש קל שבקלים שכמוני זה פחות משנה. אפל מצהירים שזמן הסוללה של ה- iPhone SE 2020 זהה לזמן הסוללה של ה- iPhone 8, ככה שאני מניח שלמרות ההבהלות בתחום הזה הוא יחזיק מעמד לא רע בכלל. "ההבהלות" הן מצד כלובפוניסטים אימתניים ומשתמשים כבדים שהתרגלו כבר לכלובפונים שמחזיקים שימוש מאסיבי במשך יום שלם ללא הטענה. אז אני לא רואה בעיה. אגב, אני לא חושב שה- iPhone SE 2020 מיועד או בנוי למשתמשים מאסיביים... בחיי, זה כמעט אייפון "למבוגרים" (כאלו ללא שעון "חכם" וללא אוזניה תקועה להם ליד המוח כל היום). תודה רבה גם על ההמלצה אבל היא פחות רלוונטית. כל שאר האנדרואידים לא מעניינים אותי כי אייפון מחזיק שנים רבות, והם בהכללה גסה לא. אני גם לא מחפש מסך גדול ואת כל השטיקים האחרונים, דור 5 ומצלמות ומהירות ומשחקים. מחפש מכשיר זול, פשוט, קטן, מפגר ולא מתקדם במיוחד שיחזיק לפחות 5-7 שנים הקרובות (מעדיף עמידות על פני טכנולוגיה). כל שאר המכשירים לא מעניינים אותי.
@ae001
Jun 04, 2020 כמובן שזה תלוי שימוש,ואני בהחלט נחשב משתמש כבד.
@ae001
Jun 04, 2020 הלכתי בסוף על ה11, נפלה לי מציאה דרך מקום העבודה . לגבי הסוללה, ה11 הזה מחזיק לי יום, עם שעון ואוזניה אלחוטית, אז נראה לי שהייתי מתאכזב מהסוללה בse,.
@Jack_Bristow
Jun 04, 2020 @|DAHUJI לפני שאתה מזמין שים לב שיש דיווחים שהסוללה שלו מאוד מאכזבת (1800 mAh), ממליץ להמתין לפיקסל 4a הוא צריך לעלות בסכום דומה עם נתונים לכאורה טובים יותר.
@
Jun 04, 2020 @|DAHUJI אתה לא קונה באילת?
@Ailve
Jun 04, 2020 @|DAHUJI אין הבדל גדול, אם אתה קונה יבואן רשמי אז יש רק 2 מעבדות שלהם בארץ לפי אפל הראשונה בראשון השנייה בפתח תקווה, זה בשביל האחריות. אחרת כול מעבדה פרטית תעשה את העבודה.
@DAHUJI
Jun 04, 2020 חברים, סליחה על כל ההתראות... בסופ"ש הזה או בסופ"ש הבא אני מתכוון להזמין את ה- iPhone SE 2020 בנפח 128GB0. מעדיף בצבע אדום מעניין, אבל לא קריטי לי. אופציה א': להזמין מ- Ivory מחשבים. הם נמצאים אצלי ב- MAX PayBack (מקבל 3% הנחה בחזרה) + פינוק הזמנה אונליין 30 ש"ח בחזרה. יכול להיות חביב החזר של סביבות ה- 100 ש"ח מהרכישה. כתוב אצלם "אחריות יבואן רשמי". https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=33026 מה דעתכם? למישהו יש ניסיון אצלם עם סמארטפונים? המלצה או אי המלצה? אופציה ב': אתר P1000. גם אחריות של "יבואן רשמי", ויש אפשרות להגיש הצעה החל מ- 1,999 ש"ח. אולי אפשר להביא את ה- 128GB במקרה במחיר הזה וזו הנחה חביבה. https://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?productid=406924 ובכלל, אולי עדיף לי לרכוש מהחנויות ה"מתמחות" של Apple בישראל? ל- iDigital יש סניפים ומעבדות בכל רחבי הארץ (אני מאזור חיפה): https://www.idigital.co.il/store/idigital_apple/store_iphone/iphonese/ או אצל iStore שלצערי אין להם סניף צפוני: https://www.istoreil.co.il/iPhone/iphonese2020 למישהו יש קצת עצות מאיפה וממי יש עדיפות לרכוש? מעבדות בצפון?
@Roni77
May 16, 2020 בעקבות השקת המכשיר, לפי השמועות מחירו של Pixel 4A יהיה נמוך משמעותית. המכשיר אמור להגיע עם מעבד Snapdragon 730, אחסון של 128GB. המחיר כנראה יהיה 349$ :thumbsup:
@DAHUJI
May 11, 2020 @|Roni77 מה הכוונה?... לא הבנתי. איזה אירוע רוצים לנצור? שמכשירי הסלולר עוברים לצלם ב- 4K סוף סוף ב- 2020?
@מסקי
May 11, 2020 בשביל זה יש הגיסה שקונה גלקסי S300 ותצלם.
@Roni77
May 11, 2020 @|DAHUJI אתה צודק בהכל אבל פעם פעמיים בשנה יש את האירוע המיוחד שרוצים לנצור ורוב הסיכויים שדווקא באותו יום תהיה רוח חזקה.
@MosheSiani
May 11, 2020 סרטון השוואתי נחמד https://www.youtube.com/watch?v=3sZex8SuFb0
@DAHUJI
May 11, 2020 @|Roni77 נדמה לי שמיותר לומר שמי שרוכש iPhone SE 2020 לא רוצה, לא מעוניין, לא צריך וגם לא מזיז לו צילום איכותי ב- 4K... זה לגמרי מיותר, מייקר את המכשיר (אחזקה, תיקונים וכו') + גורם לו להימכר בהרבה יותר כסף (מחיר רכישה), ואולי אפילו גומר את הסוללה מהר הרבה יותר. צריך להבין שיותר מדי טכנולוגיה זה גם לא טוב, כי התוספת השולית (ככה קוראים לזה? אולי עלות שולית?) שהיא מעניקה לחוויית השימוש ולאיכות החיים היא כבר בקושי אחוזים בודדים ולא מורגשת. זה כבר לא דרוש ולא מרגש, כי את הקפיצה המטאוריתת במצלמות כבר עשו בסביבות 2010-2017 נניח... וזהו. מ- 2017 המצלמות במכשירים הסלולריים מספיק טובות לחלוטין, הרבה מעבר למה שאדם ***ממוצע*** צריך. אפשר לנוח בגזרה הזאת ולעבור לשיפור חיי הסוללה כבר, אולי גם שיפור השמע. כבר היום, ובעצם כבר לפני 3-4 שנים (מסביבות האייפון 7 ומעלה), צילום הסטילס + צילום הוידאו (ב- 1080P) הפך למספיק איכותי ומוצלח לכל משתמש ממוצע, רגיל, שלא מתעד את החיים שלו באופן אובססיבי במכשיר כדי לחפש איפה לאחסן את זה אחר כך בענן... החיישנים והמצלמות של 3-4 שנים אחורה הן כבר באיכות מצויינת ולא צריך יותר מזה. מיותר לציין גם שמי שרוצה לצלם באמת איכותי ועושה משהו עם התמונות שלו, עדיף לו לרכוש מצלמה דיגיטלית ייעודית (יש כאלו סופר קומפקטיות, לא בהרבה יותר עבות ממכשיר סלולרי). @|AssafAssis83 בוא נדבר עוד 5 שנים ונראה כמה זמן מכשיר המעקב הסיני שלך יחזיק מעמד.
@Roni77
May 11, 2020 @|AsafCohen78 צילום וידאו איכותי 4K60 נראה בשיומי בשנת 2023
@AssafAssis83
May 10, 2020 חחח . תקנו כבר שיומי ותסגרו עניין...
@
May 10, 2020 @|מסקי אני לא יודע אם הוא יוכל להזמין לסניף במחיר אילת אני חושב שהוא חייב להיות נוכח
@
May 10, 2020 אני באמת ממליץ להתקשר יום לפני ולוודא מולם שיש מלאי. חבל סתם להגיע ובסוף אין. אני לא יודע האם תהיה התנפלות על הדבר הזה. אני באופן אישי לא התלהבתי מהטלפון אבל זה הטיפ שלי למי שכן רוצה.
@מסקי
May 10, 2020 תזמין לסניף זה ישמר לך
@ae001
May 10, 2020 אני אשכרה שוקל טיסה לשם לקנות את החתיך הקטן הזה. מפחיד אותי שאגיע לשם, ולא יהיה מלאי, סביר שתהיה התנפלות מטורפת בהתחלה.
@r4azorer
May 10, 2020 אפשר לעשות מפגש באילת לקבוצת bee deals
@
May 10, 2020 הדיל הזה של האייס מול פורסם כבר 9 פעמים חחחחחחחחחחחחחח
@r4azorer
May 10, 2020 דרך אגב, יש דיל של קניון אייס מול באילת. יום כיף בקניון באילת עם טיסות על חשבונם בתנאי שקונים מעל 1000 ש"ח בקניון. אפשר לקנות שם את האייפון ב1650 ש"ח ולחזור.. ולקפוץ לksp על הדרך https://bit.ly/3dzhiOu
@DAHUJI
May 10, 2020 סוף סוף פוסט רלוונטי בבלוג החביב עליי "חפיצים" של גד גניר על ה- Apple iPhone SE 2020: https://www.hafizim.co.il/2020/05/apple-iphone-se-2020.html אחלה כתבה לקריאה. אני מת על הבלוג שלו. שורה תחתונה - כבר די ברור מכל הביקורות ברשת שמדובר במכשיר סלולרי מצויין, מהיר מאוד, חלק, יציב ו"עגול". למי שזה משנה שהוא נראה כמו של "פעם", אז שישנה לו ושיעבור הלאה (אפשר לחשוב - מסגרות מסך רחמנא ליצלן!). מעבד מודרני וחזק מאוד, מסך מעולה, מצלמה הרבה מעבר למספיק טובה (גם ככה המצלמות של היום מתיימרות) ובונוס של רמקולים סטריאופוניים חזקים שנשמעים נהדר. בלי זיהוי פנים וחרטבונה, ומגרעת מסך וכל השיט. טביעת אצבע פשוטה וזהו (וגם זה יותר מדי). מכשיר שיהיה חבילה מעולה להמון רוכשים פוטנציאלים (ברור שהמבוגרים יותר ולא הצעירים שרודפים אחרי השטיקים של היצרנים), כאלו שמחפשים מכשיר מצויין קטן מידות, לא רודפים אחרי הטרנדים ולא מתלהבים מהשטויות המיותרות שהיצרנים דוחפים למכשירים העמוסים לעייפה בטכנולוגיה מיותרת של היום (זיהוי פנים, מצלמות מוגזמות, מסכים ענקיים שנמתחים עד לקצוות וכל השאר). אני בטוח שאת 5 השנים הבאות הוא יעביר בהליכה. המכשיר הבא שלי בוודאות גמורה. אין פה שאלה. (וסליחה מראש אם אני נשמע קצת כמו סוכן משותל של סטיב All Jobs).
@Roni77
May 10, 2020 יאללה לאילת :stuck_out_tongue_winking_eye:
@דאבל_דיפ
May 10, 2020 נגד מים אין אחריות לאף חברה מסיבה פשוטה - הכינרת עלתה ואפשר להטביע את הפלאפון יום שלם ואף אחד לא יכול להוכיח כמה זמן צלל.
@DAHUJI
May 10, 2020 @|ShimiGavriel תודה שטרחת וצירפת את התמונה. אבל גזלנים נשארים גזלנים: 64GB פלאפון מוכרים ב- 2,099 ש"ח (300 ש"ח יותר ממה שנמכר). 128GB פלאפון מוכרים ב- 2,399 ש"ח. נשמע מפתה 5 שנות "אחריות"... גם אם לא הכי ברור מה בדיוק היא מכסה. 64GB אמור לעלות בארץ (כשיגיע, עוד לא הגיע) בסביבות ה- 1,800 ש"ח, אז מדובר בפרמיה של 300 ש"ח נוספים תמורת 5 שנות אחריות, שזה אומר סביבות 60-75 ש"ח לשנה (לוקח הפרש מיבואנים לא רשמיים שאולי ימכור בפחות). לא כזה נורא. הרבה יותר נורא לי לשים את את השנקל שלי אצל פלאפון, שהיא אחת מ- 3 השנואות שאני לא סובל ולא שוכח להן לעולם את מה שעשו לציבור הישראלי בשוק הסלולר (עשקו אותו חד וחלק, וגם אותי כשהייתי חייל). אם נפל לי המכשיר מהיד ונשבר המסך - הם מחליפים? אם למכשיר נכנסו מים נניח - הם מחליפים? עברת על כתב האחריות?...
@מסקי
May 09, 2020 נ.ב. ברור שגם הכל עניין של עלויות. (דומה לאקטואריה והערכת סיכונים) אם מכשיר עולה בארץ בהפרש סביר מחול אז חבל לוותר על אחריות, ואם זה גבוה מזה יש מקום לשיקול דעת. אייפון בכל מקרה אמור להיות מכוסה גלובלית (בכפוף לקבלה ממשווק רשמי כלשהו) לשנה אחת.
@מסקי
May 09, 2020 לא מסכים איתך בכלל, יש לא מעט מכשירים לאחרונה שנדפקים בגלל עדכוני תוכנה. (נכון לגבי אנדרואיד) אחריות מכסה לך את סוג הבעיות האלה לחלוטין. בנוסף זה לפחות נותן לך משהו לריב עליו. בלי אחריות אתה יכול לדבר לקירות וזה לא ישנה כלום, אם יש לך אחריות ואתה עושה מספיק רעש יטפלו בך כמו שצריך.
@Yaniv
May 09, 2020 קראתי את כתב האחריות, בקיצור אם קוראים הכל מבינים שזה לא מכסה כלום. בארץ זה לא משנה יבואן רשמי/מקביל כי האחריות בשניהם לא מועילה בכלל. אם יש פלאפון שאפילו נמכר בקצת יותר מהארץ באמזון אז אני תמיד אעדיף את אמזון.
@ShimiGavriel
May 09, 2020 תמיד יכולים להמציא קורוזיה למרות שהטלפון אמור להיות אטום למים עד מטר. בקיצור אחריות בלי אחריות
@מסקי
May 09, 2020 תקלות יצרן, כל דבר שלא נגרם משימוש לא סביר במכשיר. קורוזיה, סוללה חלשה, שברים או נזק פיזי וכו' לא מכוסה. גם אם המסך שלך התקלקל בגלל חום (נגיד כי השארת מכשיר ברכב) זה לא מכוסה. אבל אם פתאום הצג מת, ואין קורוזיה או נזק פיסי זה כן.
@ShimiGavriel
May 09, 2020 הסוללה לא מחזיקה 5 שנים לא הצלחתי להבין מה מכסה האחריות
@r4azorer
May 09, 2020 אחריות על מה? אם המכשיר שרד את החודשיים הראשונים הראשונים הסיכוי שיקרה לו משהו שאחריות יכולה לכסות קלוש.
@ShimiGavriel
May 09, 2020
@ShimiGavriel
May 09, 2020 מה אתם אומרים על ההצעה של פלאפון עם 5 שנות אחריות ?
@Roni77
May 09, 2020 דוגמה טובה לעליונות של iPhone בצילום וידאו https://www.youtube.com/watch?v=xxBsMS1-leU
@ae001
May 08, 2020 עוד כתבה מפרגנת. https://www.israelhayom.co.il/article/758187 אני כנראה הולך עליו, אחרי 7 שנים עם אנדרואיד, אני חוזר הביתה. נחכה שההתנפלות הראשונית תסתיים, ונקנה אותו באילת, שם המחיר ממש דומה למחיר בארה"ב.
@DAHUJI
May 08, 2020 כתבה חביבה מאוד ותמציתית בטמקא: https://www.ynet.co.il/digital/mobile/article/HknfiwbcU#autoplay
@דאבל_דיפ
Apr 24, 2020 https://media.giphy.com/media/JOeXqZebetYyY/giphy.gif
@ae001
Apr 24, 2020 הכל טוב אחי, לא שיש לי מושג מי זה אודי כהן, אבל מכבד.
@DAHUJI
Apr 24, 2020 @|ae001 לא חיסון. ברשותך, מעדיף שלא לפרט יותר כדי שאודי כהן לא יבוא ויפרסם לכולם איפה אני עובד ואז כולכם תרוצו לרכוש מניות ואותי יאשימו במסירת מידע פנים. ואני גם חושש שבגלל אודי כהן בסוף תדעו שאני בנאדם אמיתי ולא בוט בצורת הטחור של כרמלה.
@ae001
Apr 24, 2020 כל דבר שחברה גדולה ודי חזירית כמו אפל עושה למען הקהילה והסביבה, הוא עדיף מכלום עבורי, ואם אני גם ככה קונה את המכשיר, אז אקנה כבר את האדום. גם מעט עדיף מכלום, זו דעתי. אתה עובד באחת החברות שמפתחות חיסון לקורונה?
@DAHUJI
Apr 24, 2020 @|ae001 אני לא זקוק לאפל כדי "לתרום" ל- COVID-19. כל יום שאני מגיע למעבדה ועושה את העבודה הקטנה והלא משמעותית שלי, הוא יום שבו אני תורם למלחמה ב- COVID-19... בכל מקרה, אחכה כמה חודשים שתרגע ההתלהבות ואזמין לעצמי אחד. @|Loading אכן פרשנות אישית. אין אפס. הפרשנות שלי אגב לוקה בחסר (מאוד)) כי אני לא יודע אפילו ב- 1% על מה אתם מדברים. אין לי שום נסיון עם בהירויות מסך וכו'. אז אני אצטרך לקחת את המילה שלך בעניין ומקבל אותה. בכל אופן, למי שמתעניין (ברצינות) במכשיר הזה - זה רחוק מלהיות Deal Breaker...
@ae001
Apr 23, 2020 ב review הזה - https://youtu.be/LXPhYyLiWrI ישנה התייחסות לבהירות המסך. בדקה 6:47, הוא נמצא בשמש, ואין לו בעיה לראות באופן ברור, גם עם אור שמש מאחור, אפילו בהשוואה ל אייפון 11 פרו.
@ae001
Apr 23, 2020 @DAHUJI לצערי המכשיר לא עבורי, הוא עבור גיסתי. אבל אני בהחלט חושב לקנות אותו לקראת הקיץ, יהיה לי תירוץ טוב, יום הולדת, למרות שאני בספק אם המחיר יירד, בדרך כלל זה לא קורה אצל אפל למכשיר בשנה הראשונה שלו. עד האייפון 4s, היו לי את כל האייפונים, עד שנמאס לי מהמחיר המופרז של המכשירים של אפל. הse הזה משנה את התמונה מבחינתי, הפיצ'רים הכי חשובים עבורי, מהירות, מצלמה, וגודל נח, בתוספת למחיר מעולה, אז אני כמעט בטוח שזה המכשיר הבא שלי. האדום אכן מהמם, אבל אני לא רואה את עצמי מסתובב עם מכשיר אדום, צעקני מדי עבורי. כרגע יש לי oneplus 5t, שאני פחות או יותר מרוצה ממנו, למרות שהאמינות שלו לא הרשימה אותי במיוחד. אגב, שמת לך שקנייה של מכשיר בצבע אדום, תורם למלחמה בקורונה? אפל תורמת את הרווח הנקי שלה מכל אייפון כזה, למלחמה בקורונה, אז אולי כן אלך על האדום , עם איזה קייס עוטף במיוחד..
@Loading
Apr 23, 2020 @|DAHUJI תראה אתה גם נותן סוג של פירוש לדברים וגם אני אז זה לא 100% שטויות. אבל בוא נעזוב את זה, זה לא שיעור תורה. אחד הדברים לדעתי שטלפונים סיניים בלטו הם באיכות המסך המאוד ירודה שלהם, למרות שמבחינת הפ'יצרים על הדף הם נראים טלפונים מצוינים אפשר לדעת לפי בחינת המסך שמדובר היה בטלפון "זול". אני כיום משתמש בOnePlus 6 ולעיתים קרובות אני מפעיל גם את הHigh Brightness Mode (אפלקציה שדורשת רוט) אפילו שכנראה זה פוגע באורך החיים של המסך כי קשה לי לראות איזה פעולות אני עושה. אז מבחינתי זה שיקול כשאני אצטרך להחליף טלפון לעבור לטלפון עם מסך "פחות טוב". מקווה מאוד שזה לא באמת משמעותי בסוף.
@DAHUJI
Apr 23, 2020 @|מסקי בדיוק... מכשיר "בסיסי" (אפילו שהוא לא כזה בסיסי, אלא יותר מזה, אבל נניח, זה בטח לא מכשיר דגל למתלהבים). האמת היא שאפל שיחקו אותה עם ה- SE החדש... אני לא אייפוניסט ולא אנדרואיסט (מעניין לי את התחת הוויכוח המיותר הזה), רק אחד שיש לו אייפון 4 שקיבל בירושה ושיודע ממקור ראשון שזה טלפון עמיד מאוד שמחזיק מעמד. עמידות זה הדבר הכי חשוב לי כרגע כי אני לא מישהו שיחליף מכשיר כל 3 שנים ויבזבז את החסכון שלו על הבולשיט הסלולרי הזה. מעולם לא חשבתי לרכוש מכשיר של אפל, וזו הפעם הראשונה שאני מתכוון לרכוש אחד ברצינות. כל שאר המכשירים שלהם בכלל לא מדברים אליי (במיוחד לא לטווח הזמן שאליו אני מכוון לרכוש מכשיר - 5 שנים לפחות.). @|Loading הבהירות זה שטויות לגמרי, לא ב- 50% אלא ב- 100% שטויות. צריך להבין מה ההוא מהביקורת אומר בין השורות ואפילו לא ראוי להזכיר את זה בכלל. הכל יחסי בחיים, והבחור מהביקורת אמר שזה ביחס למכשיר הדגל של NOTE 6 או משהו כזה... במזרחית אומרים על זה - בזאעת. כשמישהו טס היום במרצדס שעולה חצי מליון על 220 קמ"ש בכביש החוף, פתאום זה נראה לו עתיק ומדכא האאודי ב- 250K שהוא טס בה לפני שנתיים על 160 קמ"ש... זה נראה לו איטי לאללה... @|ae001 תתחדש!!! לי ממש בא על הצבע האדום... אני גם רוצה לחכות חודשיים-שלושה להזדמנות לרכוש באילת ולחסוך 17% (ואולי שם יהיה מכשיר בצבע אדום). איזה מכשיר יש לך עכשיו?
@מסקי
Apr 23, 2020 זה לא שהוא לא בהיר, אלא שהוא לא 600 ניט כמו המשכיר החדשים. זה לא שעד לפני שנתיים מכשירים לא עבדו באור...
@Loading
Apr 23, 2020 חייב לומר שנראה לי שעניין הבהירות במכשיר הוא חיסרון משמעותי במדינה כמו ישראל. צריך לחכות לעוד ביקורות כמובן. אבל בהנחה וזה מהמכשירים שאי אפשר לראות שום דבר בהם בשמש אותי אישית זה היה מרחיק מקניה של המכשיר. מעבר לזה אני עדיין "מעריץ" של המכשיר במיוחד זה שאפל יצאה עם עדכונים למשך 5 שנים שאותי זה מאוד מפתיע לכן אני כן מרגיש שאני יכול להמליץ עליו כקניה טובה. מעבר כמובן לעיניין המחיר שאפל חוללה מהפך בו וסביר גם שהמכשיר יירד בצורה משמעותית גם עוד חצי שנה-שנה מהיום (ואז כבר נגיע אפילו לתחרות עם הטלפונים הסינים).
@מסקי
Apr 23, 2020 @|DAHUJI הוא אומר בדיוק מה שאמרתי כל הדיון. זה מכשיר בסיסי, סופר יציב ושיקבל הכי הרבה עדכונים ביחס לחוזק שלו. ולמי שלא מחפש צעצוע זו בחירה מצויינת
@ae001
Apr 23, 2020 ראיתי -1899 ש"ח, אבל זמן אספקה 30 ימי עסקים.בנוסף, הפריסה הארצית שלהם די מוגבלת, אז זה גם שיקול חשוב.
@ae001
Apr 23, 2020 צודק, לא חשבתי על זה. אני מניח שניתן לקנות להם אביזרים בארץ די בקלות. כמה הוא עולה ב- ISTORE?
@r4azorer
Apr 23, 2020 בistore הוא יותר זול.. מאיפה עדיף?
@r4azorer
Apr 23, 2020 זה כיסוי ומגן מסך כמו של אייפון 6 7 8 לא?
@ae001
Apr 23, 2020 הזמנתי בהזמנה המוקדמת ב- IDIGITAL. הבטיחו שעד שבועיים הוא אצלי ביד. אגב , למי שמזמין, כדי להזמין כבר עכשיו מגן מסך וקייס מאלי, כי כמובן שלא מקבלים כלום בערכה, ואפילו אם רוצים לרכוש, כרגע אין להם שום אביזר עבורו.
@AssafAssis83
Apr 22, 2020 יצא שיומי חדש באלף שקל! חחחח
@DAHUJI
Apr 22, 2020 ביקורת "ראשונה" על המכשיר בפועל (משימוש של שבוע): https://www.youtube.com/watch?v=aXfiyuUziY0
@Jack_Bristow
Apr 21, 2020 @|DAHUJI מסך אמולד זה עדיף בהרבה על טעינה אלחוטית זאת האינטראקציה הכי גבוהה שיש לבעל המכשיר עם המכשיר. ומי שיש לו מסך אמולד איכותי מאוד יתקשה לחזור אחורה, יקר ומשכולל? שיומי הוכיחו שאפשר גם להוציא מכשירים זולים עם מסך אמולד מצויין וזול.
@דאבל_דיפ
Apr 21, 2020 @DAHUJI תוסיף גם סוללה נשלפת אם אתה כבר מרכיב רשימה לסנטה.
@DAHUJI
Apr 21, 2020 @|Jack_Bristow להיפך, דווקא הגיוני מאוד שלא לדחוף מסך AMOLED יקר ומשוכלל ובכך להוזיל עלויות... הלוואי והיו מוותרים גם על טעינה אלחוטית ועל עוד כמה תכונות מיותרות מאוד למשתמש הממוצע. מה רע במסך IPS? זה נחשב חסרון היום? המסך של המכשירים המתקדמים היום כולם ללא יוצא מן הכלל כבר הגיעו לרמה מדהימה ששום שיפור בו לא יורגש בכזו רמה שהיא משנה למשהו (לאנשים ממוצעים-רגילים). אם כבר "שידרוגים" - הייתי שמח מאוד אם היו חוזרים דווקא ל- Basics. בלי זכוכיות בגב למיניהן ומכשיר עמיד לנפילות, רמקול סטריאופוני חזק ככל הניתן זה תמיד מעולה, יציאת אוזניות שלעולם לא נמאסת ותמיד שימושית (אני לא משתמש ב- BT)...
@Jack_Bristow
Apr 21, 2020 @|מסקי למה לא? העיקר חסר וזה מסך אמולד, לאייפון הנ"ל יש מסך ips ולכן כמו ששיומי ייצרה מכשירי דגל עם מסך ips אין שום סיבה שגם סמסונג לא תייצר מכשירים כאלה, זה מתבקש לאור שהמתחרה הישירה של סמסונג (אפל) עשתה זאת והיא נותרה ללא מענה עסקי.
@mran0250
Apr 20, 2020 המכשירים שאמורים להתחרות איתו הם ה s10e והפיקסל 4a שאוטוטו יוצא כי שניהם דגמי lite של מכשירי דגל ובנוסף הם קטנים פיזית הs10e אולי יעקוף אותו בקצת בביצועים אבל לא במצלמה
@מסקי
Apr 20, 2020 לא תקבל מכשיר אנדרואיד שיתחרה בו ישירות. זה למעשה חצי מכשיר דגל (מפרט לא רחוק ממכשיר שעולה כפול ממנו) באריזה קטנה. אצל כל שאר החברות התחרות היא למי יש מסך גדול יותר.
@Jack_Bristow
Apr 20, 2020 אחלה מכשיר תמורה טובה לכסף ביחס למצב בשוק, רק המסך לכאורה חלש. אישית אמתין למכשיר אנדרואיד שיצא מולו. בכל אופן מהלך חכם וגיים ציינגר של אפל.
@AssafAssis83
Apr 20, 2020 בשבילי זה עדיין יקר חחחח לא נראה לי שנקבל חבילה טובה יותר משיומי 8 או 9 או מה שלא יהיה כיום בשוק ועולה קצת יותר מחצי. חוץ מזה דגמים חדשים של סמסונג ואל.ג'י עולים במחיר הזה ...
@DAHUJI
Apr 20, 2020 @|r4azorer וואלה צודק... תודה על העידכון לגבי המחיר! https://www.idigital.co.il/store/idigital_apple/store_iphone/iphonese/ אז 1,700 ש"ח~ באילת... מודה שמפתיע.... הייתי בטוח שלא יעלה פחות מ- 2K בארץ לא משנה מה, לא משנה הנפח ולא משנה המיקום. אבל למה אין צבע אדום? תגידו, לכל המומחים פה: איך הולכת רכישת iPhone בארץ?... מי המשווק ה"מורשה" של Apple בארץ הקודש? מאיפה הכי "כדאי" יהיה לי לרכוש? ואיפה בכלל מתקנים מכשיר של Apple בארץ בלי לאבד אחריות וכו'?
@r4azorer
Apr 20, 2020 באילת יעלה 1674 ש"ח, רלוונטי ביותר. בidigital.
@AssafAssis83
Apr 20, 2020 בגלל שהמחיר פה יהיה צפונה מ2000, אני מניח שהנושא כבר לא רלוונטי חחחח
@MosheSiani
Apr 20, 2020 אנדרואיד שולט נקודה :) איזה כיף שיש תחרות. ברגע שאפל נכנסת לזירה של טלפונים במחירים כאלו זה ישים לחץ גדול אפילו יותר על יצרניות הטלפון האחרות. פשוט תענוג.
@DAHUJI
Apr 20, 2020 אין פה טעם לוויכוחי אנדרואיד או iOS... באמת שאין. וזה לגמרי מיותר בפוסט הזה. (כמעט) כל אחד בעולם הזה כבר היה בעלים של סמארטפון כלשהוא, (כמעט) כל אחד בעולם הזה כבר פיתח חוש טעם וריח למה שהוא מעדיף... אז מתנצל בפני כל מי שטרח בערב שבת להסביר למה אנדרואיד עדיפה ולמה אפל חארות וכו' וכו' וכו'. דיון משעמם למדי. צדק מי שאמר שיש פה מנוע+גיר מהטוב שיש בקטגוריה (של אייפון 11), ולדעתי זה מדהים (גם אם לא משמעותי כי אני לא מחפש מעבד ביוני בתחת שלי). זה אייפון שמגיע עם עטיפה של "פעם" (אפשר לחשוב כמה אייפון 8 זה פעם, כולה לפני שנתיים וחצי כוסאוחתו!!!!) + מסך קטן יותר + מסגרות מסך וזה לדעתי לא רע בכלל ולא מעניין בכלל מסך שמתפרש עד השוליים וכו'. ברור שבשביל כמעט חצי מחיר מאייפון "רגיל" אפל מעניקים פחות ומבדלים אותו ומשדרגים מטה קצת בענייני מסך ורזולוציה... אז מה? בנאדם רגיל משחק באייפון שלו כל היום?... כולה רואה סרטונים פה ושם. כל החבילה הזו היא מדהימה ולפני שנה או שנתיים הייתה נחשבת חלומית. תפסיקו לרוץ כבר אחרי כל זיבולי השכל ו"החידושים" שמאכילים אתכם... אפל לא מתכוונים ולא מנסים לקלוע פה לפרופילי השימוש של כולם. מה שאתה קונה זה מה שאתה מקבל. רשמתי את השורה התחתונה בפוסט עצמו - אייפון "רגיל" מחזיק 5-7 שנים בכיף למי שלא מעוניין בחידושים האחרונים ולא רודף אחריהם. רשמתי שאני עדיין מכיר כמה אנשים (נדירים) עם אייפון 4 או אייפון 5, אבל לא טרחתי לרשום שאני מכיר לא מעט אנשים עם אייפון 6 שיצא ב- 2014 (בלי להתאמץ יש לי כבר 5 אנשים מהעבודה בראש) וזה מבחינתי כבר אומר הכל לגבי העמידות ***בפועל*** של אייפונים לעומת אנדוראידים. זו הטייה של סביבת המחייה שלי, וזה יכול גם לומר שאולי משתמשי אייפון משדרגים הרבה פחות כי הוא הרבה יותר יקר לרכישה... סבבה, גם אם זו הטיה כזו, שאייפון הרבה יותר יקר לרכישה ולכן משדרגים הרבה פחות, אז מה רע? אני לא מכיר בנאדם אחד שסוחב איתו אנדרואיד 5 שנים... אולי כי הם כל כך זולים להחלפה. אם לסבתא שלכם יש אנדוראיד בן עשור, זה אחלה, אבל אני מדבר על אנשים צעירים שמחזיקים ומשתמשים יומיומית עדיין באייפון 6 משנת 2014-2015. סוללה כל 2-3 שנים צריך להחליף בכולם. מסך נשבר כשנשבר. המצלמות ב- 5 שנים האחרונות כבר מצלמות מעולה ברמות מפחידות, אף אחד כבר כמעט שלא רוכש מצלמות דיגיטליות, ולאנשים פשוטים לא אכפת מכל החידושים והבלבולי פיקסלים והזומים... המצלמה של האייפון 6 ו- 7 כבר מצויינת ויותר ממנה לא צריך. אני רק משער שהחומרה של האנדרואידים למאות/אלפי סוגיהם/מיניהם לדעתי נחותה יותר מהאייפונים שצריכים לשמור בגאון על המוניטין שלהם בשוק (לפעמים המוניטין הזה זו הסיבה היחידה לשלם יותר ולכן הוא כל כך חשוב לאפל)... אבל זו הטיה חמורה וכנראה שלא נכונה. אולי משתמשי אנדרואיד מראש רגילים יותר לשידרוגים ולכן משדרגים יותר? אולי משתמשי אנדרואיד מראש משחקים יותר בסמארטפונים שלהם? אותי אישית לא מעניין מערכת הפעלה סגורה או מערכת הפעלה פתוחה. מתקינים אפליקציה ואם היא עובדת אז אחלה ותודה רבה. גם ככה רוב האנשים עושים שימוש 95% מהזמן באותן אפליקציות רגילות שיש לכולם - פייסכלוב, וואטסה, עכשיו ZOOM, כמובן ש- WAZE, עוד כמה של פה ושם ותודה רבה ולהתראות. משחקי סמארטפונים משוכללים ותובענים לא מעניינים אנשים רגילים וממוצעים. ואם כן אז הם בטח לא רוכשים אייפון SE. מי שכן מעוניין כל הזמן בחידושים האחרונים ללא הרף וממש כואב לו בלב שאי אפשר כל אפליקצית זבל עם אבטחה חרא להתקין על המכשיר - שיחליף אנדרואיד כל שנה מבחינתי. בנוסף, למשתמש רגיל ממוצע לגמרי לא מעניין מסכים בתדר X או בתדר Y והוא לא מרגיש בזה. בדיוק כמו שהוא ממש לא מבדיל בין קובץ MP3 לבין קובץ FLAC. כמו שאנשים ממוצעים רגילים מסתדרים עם רמקולים למחשב חירבון בסלון ומבסוטים עליהם אש. תנוחו... הפוסט הזה מיועד בראש ובראשונה לאלו שאין להם בעיה לקחת את המכשיר לא הכי מתקדם בשוק (שוב, למרות שהמנוע+גיר שלו הם מהמתקדמים בשוק). בנוסף, מי שרשם שבמחיר של אייפון אחד אפשר לקחת או להחליף 3-4 מכשירים שונים, אז שיהיה לו בכיף עם להשאיר עולם מחורבן ומזוהם יותר לשיכפולים שהוא כל כך טורח להביא לעולם ולהאכיל 18 שנים ויותר. זה בסדר אתם לא חייבים להתחשב בכלום, ובטח שלא ברעיונות מופרכים כמו סביבה וזיהום, צריכת יתר ועוד כל מיני קללות... אלו מילים לאנשים עם בעיות של העולם העשיר, צרות של עשירים... השכפולים שלכם ישלמו את המחיר טוב מאוד.
@
Apr 19, 2020 סרטון ביקורת https://youtu.be/OE-Y-PotqTQ
@Josef
Apr 19, 2020 למה אתם עדיין ממשיכים לברבר בנושא? למי אכפת? מי שרוצה לקנות את האייפון החדש שיבושם לו. מי שלא, שימשיך הלאה. חבל לשרוף את הזמן בברבורים.
@מסקי
Apr 19, 2020 מה קשור? זה עניין של המסך הגדול יותר. תנסה לכופף כל מכשיר משנים האחרונות רק אל תבכה כשהמסך ישבר ברגע. אגב, אני לא קונה חצי מהדברים שאתה אומר, פתאום אתה טוען שאתה טכנאי... גם אני יודע לכתוב כמה מושגים בחומרה, זה לא עושה אותי טכנאי. תחזור למכשירים עם פיזור החום המטורף שלך ומסכים בגודל של מיני קולנוע, הם הרי מפרסמים את זה בדיוק בשבילך
@Ailve
Apr 18, 2020 @|AssafAssis83 לצערי אני ביניהם, מגן הורס את כול היופי, החלפת מסכים זה משהו שאני שלם איתו. @|מסקי היתי טכנאי טלפונים שנתיים, אומנם בתקופה של אייפון 4-5 אבל יצא לי לתקן מספיק אייפון 6, ב8 לא נגעתי אז יכול להיות שמשהו השתנה. נכון שהחלפת שטויות כמו פלאטים למיניהם זה פעולה סופר פשוטה באייפון אבל תנסה להלחים BGA באייפון ותחזור לדווח. אגב מה שהיה לי אם אייפון 6 ממש לא חריג, תקיש בגוגל IPHONE 6 BENDING יש תביעה יצוגית בנושא.
@AssafAssis83
Apr 18, 2020 אייפון 4 שרד לי 4 שנים ואז מכרתי אותו יד שניה. החלפתי לו את המקש בית בזמנו. יש לי עכשיו LG V10 כבר כמעט 3 שנים. תיקנו לי את הלוח אם אחרי חצי שנה באחריות ומאז לא קרה שום דבר. הוא טלפון מצויין עם הרחבת זיכרון וסוללה נשלפת (יש לי מטען ועוד שתי סוללות שקניתי באיביי ואני נהנה מזה כל יום), ועכשיו הוא פשוט נהיה איטי מדיי (קניתי אותו אחרי שנה וחצי שהוא היה בשוק) לסיכום, קשה לדעת על כל מכשיר לגופו, וזה אפילו יותר קשה מאשר אם קונים אוטו יפני או צרפתי חחחח מה שכן, אני מכיר המון שמעדיפים להיות עם מכשיר יפה ללא כיסוי או ללא מגן מסך "כי זה התענוג שלהם" , וזה לא משהו חכם בלשון המעטה... אולי ככה הטכנאים עובדים (סביר שמכשיר עם מסך רגיש קצת יהיה יותר רגיש ללא מגן ראוי)
@מסקי
Apr 17, 2020 אתה בערך הדוגמה הכי לא מייצגת שיש. מה שנקרא בלעז חריג, או אנומליה. תקרא מה טכנאים שמתקנים עשרות מכשירים אומרים על אייפון
@Ailve
Apr 17, 2020 @|מסקי אני ממש לא פאנבוי של אף חברה, ואפילו שוקל לקנות אייפון כטלפון הבא אבל לומר שאפל זה חברה שיודעת לייצר חומרה טובה פשוט לא נכון מבחינתי. אגב מכול הנסיון שלי אם אפל נראה בערך ככה אייפון 4 שרד שנה וחצי, תקלת סאונד לא בר תיקון, אייפון 6 שרד חצי שנה תקלת מסך מגע לא בר תיקון. בינתיים השיומי שלי שעלה חצי מהאייפונים שורד כמעת 3 שנים כבר ולפני זה HTC שנמכר אחרי 3 שנים במצב תקין.
@מסקי
Apr 17, 2020 אוליב, אתה סתם פנבוי של אנדרואיד או סתם אנטי אפל. פי'צרים כמו מסך בתדר סופר גבוה זה שטות למשחקים (כי שומדבר אחר לא צריך תדר מהיר כזה) וזה חשוב רק לילדים ולמי שקונה טלפון על סמך ציוני ה-antutu שלו (ואתה כנראה כזה) כמו שנאמר פה ובעוד מקומות, יש מעט מאוד מכשירים בשוק שחיים עם עדכונים כמות זמן כמו מכשירי אפל. סמסונג לדוגמה נוטה לשכוח מכשירים אחרי שנה-שנתיים. ולגבי המחיר, מסתבר ש-400 דולר זה המלצה לא מחייבת - הוא נמכר במכירה מוקדמת בבסטביי, בגרסה לרשת ורייזן עם גיפט קארד של 50 דולר לבסט-ביי ב-299 דולר.
@Ailve
Apr 17, 2020 @|Chopinko https://www.macinstruct.com/node/558 לא יודע עד כמה זה מעודכן, עבר כמה שנים מאז הפעם האחרונה שהיה לי אייפון.
@Sweetums
Apr 17, 2020 ציפסט ,ציפ ניהול מתח והאינטגרציה משתפרת מרכישה לרכישה, הבא בתור רכיבי התקשורת. תקלות סדרתיות יש בכל מכשיר, LG G פיקסל וכו וכו. לגוגל יש טיטאן M ורכיב דומה בסמסונג שדומים לT2, רק עם הרבה פחות יחצ. האיכות הרכבה של הניידים חדשים לא רלוונטית לדיון. בשביל זה יש את לואיס רוסמן.
@Chopinko
Apr 16, 2020 @|Ailve תוכל להדריך כיצד להמנע מפרסומות באייפון בעזרת שינוי dns לזה של adguard?
@Ailve
Apr 16, 2020 @|Sweetums אני לא מתכחש לכלום, זה שלאפל יש יתרון במעבד זה מצויין אבל מעבד זה רכיב אחד מתוך אלפים שיש בטלפון לא שאיתם יש בעייה כול שהיא. הבעייה מתחילה באינטגרציה של כול החבילה, כמות התקלות הסדרתיות שיצא לי לתקן באייפונים פשוט הזוייה. ועל כול זה החוצפנים האלו עוד מסבירים לך שאתה מחזיק את הטלפון לא נכון או שם בכיס לא נכון. ואם זה לא מספיק אז החברה גם משקיע מילירדים בטכנולוגיות כגון T2 בשביל שאף אחד כולל אפל חס וחלילה לא ינסה לתקן את המכשיר המצ'וקמק שלהם, ומי שמנסה מקבל קנסות ותביעות. לפני כמה שבועות יצא לי לשרוף כמה שעות טובות על MACBOOK PRO ב2K$ בשביל למצוא פאקינג נגד של 3 סנט שמולחם לא תקין כאשר אני יודע היטב שמכונת הAOI במחלקת היצור דווחה למפעיל על התקלה הנל והמפעיל התעלם מזה, אז יופי שהמחשב הזה עבד שנתיים אבל אם אותו הנגד היה מולחם כמו שצריך הוא היה אמור להחזיק במקום שלו לפחות עוד 25 שנה. איזה המלצה בדיוק אתה מצפה ממני לאיכות ההרכבה שלהם אחרי שאני נתקל במקרים כאלו?
@
Apr 16, 2020 הבעיה שלי באייפון זה שאין חריץ להרחבת זיכרון ואתה תקוע עם הזכרון הקיים. לא בא לי לשים חומרים בענן. ברגע שיוסיפו אפשרות להוסיף זה יהיה מושלם
@Sweetums
Apr 16, 2020 @|Ailve אתה יכול להתכחש כמה שאתה רוצה אבל גם גוגל הולכת בכיוון של אפל ומתכננת ערכת שבבים משלה לפיקסל https://www.techradar.com/news/after-the-pixel-5-google-may-its-use-own-chipset-to-rival-the-iphone כשמתכננים הכל מהבסיס אפשר לתכנן גם תמעטפת הטרמית ולא צריך פתרונות קירור מוגזמים
@מסקי
Apr 16, 2020 ליאור, מי קונה בדינמיקה? חכה שבוע אחרי ההשקה, והוא יעלה ב-ksp באילת 400 דולר נקודה.
@bobsacamano
Apr 16, 2020 חברה חזירית אף מוצר שלהם לא יכנס אלי יותר לבית או לעסק. אין גבול לחמדנות... אגב דאוג'י אחי, יש לי THL W1 דגם הפלוס, עדיין עובד וגם אחד ZOPO ZP580 בעל הדאבל ספיקר המטורף שמייתר את רמקול הבלוטות' ,שניהם כבר די זקנים. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
@
Apr 16, 2020 https://il.bee.deals/dashboard/deals/yPzbbbc
@AvivS90
Apr 16, 2020 תעשה לעצמך טובה ותחסוך 1000 שקל, יש מצב שגם טלפון ב400 שקל יחזיק לך שנים.. לא רק שנתיים
@AssafAssis83
Apr 16, 2020 @|DAHUJI מסכים איתך בנושא :stuck_out_tongue_winking_eye: מאז שקניתי אייפון 4 לפני כעשור כמעט, הייתי רק עם אנדרואיד, משום כמה סיבות, הקושי בסנכרון, המחיר והמחיר... בשנים אלו יותר מתמיד אני עדיין במחשבה שלא צריך להוציא יותר מ 1000 שח על טלפון, אבל יתכן שזה יהיה המכשיר הבא שלי... מצד שני, זה מעלה תהיות, האם עדיף שיומי או האייפון החדש ? קשה להאמין שבמחיר כזה נקבל משהו כל כך טוב
@Ailve
Apr 16, 2020 @|Josef בתחום של הטאבלטים לאפל אין מתחרים בכלל, כול הבררה של אנדרואיד לא שווה שקל בסגמנט הזה.
@Josef
Apr 16, 2020 מה שכן, באייפדים של אפל יש מסך 120 הרץ וזה עובד מעולה. קיים כבר כמה שנים.
@Ailve
Apr 16, 2020 @|Josef אני יודע, חסימת פרסומות דרך DNS עובדת בכול מכשיר בלי קשר למערכת הפעלה.
@Josef
Apr 16, 2020 אפשר לנסות. לא יודע.
@Ailve
Apr 16, 2020 @|Josef וגם באפל יעבוד :)
@Josef
Apr 16, 2020 אפליקציה ליוטיוב בלי פרסומות היא YouTube Vanced כדי לחסום פרסומות כל מה שצריך לעשות זה לשנות ב Private DNS לרשום ב Private DNS Provider את הכתובת הבאה dns.adguard.com עובד במכשירי סמסונג מניסיון אישי מאמין גם במכשירי אנדרואיד אחרים. צריך לנסות.
@Ailve
Apr 16, 2020 @|מסקי אתה טוען שטויות כאלו אז בבקשה ממך לך לגוגל ותמצא לפחות מאמר אחד שמציג עדיפות של סוללות של אפל על פני כול חברה אחרת. בינתיים אפל החברה היחידה שגורמת למכשירים שלה לצלוע בגלל שהסוללות שלהם לא מחזיקות מעמד אחרי שנה.
@mosheamsalem56
Apr 16, 2020 @|מסקי גם אני עם אייפון מאז ומתמיד... ומבסוט אש אבל אני לא אומר שאין טכנולגיות אחרות או יותר טובות... כל אחד בוחר מה הוא מעדיף וגם אם חיי סוללה חשובים לך אז גם פה יש מכשירים עם טכנולוגיות טעינה טובות יותר וסוללות שמחזיקות יותר זמן. אז שוב פעם , יש טכנולוגיות אחרות , יש טובות , אבל כמכלול כל אחד יבחר מה מתאים ביותר עבורו.
@מסקי
Apr 16, 2020 אל תחשוב, תבדוק..
@Ailve
Apr 16, 2020 @|מסקי כמובן איך טיפש כמוני יכול לחשוב שסוללות של Shenzhen Desay Battery Technology Company Limited עדיפות על סוללות סמסונג או LG.
@r4azorer
Apr 16, 2020 אייפון זה מכשיר ל4 5 שנים בכיף. העניין הוא שבעלות שלו אפשר להחליף 3 מכשירים באותו פרק זמן. אז נכון הראשון יהיה מעט חלש מהאייפון אך 2 הבאים בתור כבר יעקפו אותו בסיבוב.
@מסקי
Apr 16, 2020 טוב ילדים
@r4azorer
Apr 16, 2020 @|מסקי מסך 90 הרץ וכבר 120 הרץ היום זה ממש לא שטויות.
@מסקי
Apr 16, 2020 סבבה, אז תוותר על חיי הסוללה שלך בשביל שטויות כמו מסך בתדר 90 הרץ. לי יש העדפות אחרות, וממה שאני יודע זה ככה לרוב האוכלוסיה. ואן תגיד לי שלטלפונים החדשים יש חיי סוללה ארוכים, זה כי דחפו שם סוללות ענק, על חשבון גודל ומשקל של המכשיר. וגם בזה רוב העולם היה מעדיף קטן ונוח על פיצ'ר לא מורגש.
@mosheamsalem56
Apr 16, 2020 @|מסקי תמיד טכנולגיות חדשות בהתחלה לא חיוניות לאף אחד אבל העולם מתקדם ובסוף החידושים גורמים לכולם ליישר קו ולהשתפר
@מסקי
Apr 16, 2020 לך תמדוד זמן סוללה למכשיר בני שנה ותחזור לפה... אתה תבין אחרי על מה אני מדבר. ויעידו כל מי שיש לו ניסיון של כמה שנים על מספר פלטפורמות אנדרואיד ו-ios
@מסקי
Apr 16, 2020 מיותר זה בעיניי העולם, כשלבנאדם אחד פיצ'ר הוא חיוני ולמיליון הוא לא, לא אומרים שזה בעיניי המתבונן. שים לב שכל מה שאמרת זה פיצ'רים של מכשירי נישה
@Ailve
Apr 16, 2020 @מסקי מקום 200 מבחינת זמן סוללה זה מעולה עבורך? אם כן אז אפל מעולים ויש רק 200 מכשירים טובים יותר מהם בזמן סוללה
@אורןנאבל70
Apr 16, 2020 פירסום מהמם, תודה רבה. נשמח לעוד כאלה בכל מכשיר של אפל שיוצא. ת ו ד ה
@מסקי
Apr 16, 2020 אם יש לך xposed יש שם כמה חוסרים (משנים את קובץ ה-host ומסננים דרך זה לינקים של מפרסמים)
@mosheamsalem56
Apr 16, 2020 @|מסקי מיותר זה בעיניי המתבונן... רק נתתי דוגמאות לטכנולוגיות שבאפל אין ולאחרים יש גם יש אנשים שאומרים היום למה צריך אינטרנט כל כך מהיר, מה זה אומר ? שלא צריך ?
@דאבל_דיפ
Apr 16, 2020 @|Josef אם לא אכפת לך לשתף, איזה חוסם פרסומות ואיזו אפליקציה להורדה?
@מסקי
Apr 16, 2020 תן לי מכשיר אנדרואיד בגודל של אייפון, עם ביצועים של אייפון (מצלמה, סוללה וביצועי אפליקציות) במחיר של אייפון, אני קונה אותו. אני מעדיף אנדרואיד בגלל התוכנה, בגלל הפתיחות של המערכת. מבחינת גודל ואיכות מכשיר, אייפון הוא דיל מצויין לדעתי.
@מסקי
Apr 16, 2020 כל מה שאמרת זה תוכנה, לא חומרה. וכמו שיש אפליקציות יחודיות לאנדרואיד, זה נכון גם לאייפון (תשאל מעצבים גרפיים) לגבי הטיעונים על מצלמה פחות טובה, גוגל בעצמם מוכיחים כלפעם מחדש עם סדרת הפיקסל שלא צריך מערך מצלמות מטורף כדי להוציא תמונות טובות אם יש לך תמיכה תוכנתית טובה מאחורי החיישן. זה נכון לרוב גם לגבי אפל, ועובדה האייפון לא בדיוק מדורג נמוך בצילום שלו. קירור מוגבר? מסך בריענון גבוה? מצלמת ir? גימיקים לילדים. לא משהו מורגש ל-99.99999 אחוז מהמשתמשים ולכן לגמרי מיותר. עולה לך במשקל, זמן סוללה, מחיר וביצועים (תדר ריענון גובה כוח עיבוד) אבל זה מה שקורה כשיש מיליון טלפונים מבוססי אנדרואיד וכל אחד צריך לבלוט, דוחפים שטויות ומפרסמים אותם לאנשים כמוך.
@Josef
Apr 16, 2020 כמה דברים שיש לי ב גלקסי 10. יש לי חוסם פרסומות מובנה ככה שגם בגלישה וגם באפליקציות אין לי פרסומות. יש לי אפליקציה של יוטיוב Vanced שהיא כמו יוטיוב רגיל רק בלי פרסומות. יש אפליקציה אחרת שגם מאפשרת לי להוריד סרטונים או מוזיקה. אני עושה הכל בלי רוט, ב גלקסי 10 מארה"ב לא ניתן לקבל רוט. אני אוהב את היציבות של אפל והעבודה שהיא דואגת לשדרג מכשירים ישנים. יש לי טאבלט של סמסונג שיצא ב 2014 ותקופה קצרה אחרי הפסיקו לעדכן אותו והוא עדיין תקוע על אנדרואיד 5.1 אם הוא היה מכשיר אייפד הוא היה מתעדכן עד היום. זה חלק שהוא עצוב. אבל יש מכשירים אחרים מאותה תקופה שמפתחים עצמאיים המשיכו לפתח, אין ספק שזה לא כמו היצרן אבל לפעמים זה גם פתרון. לא במקרה של הטאבלט שלי לצערי.
@mosheamsalem56
Apr 16, 2020 @|מסקי בתור משתמש אייפון מאז ומתמיד אתה לא יכול להתעלם שיש טלפונים של שלל חברות שמבחינה טכנולוגית מציעים דברים שאפל לא מיישמת . כמו מסך בריענון גבוה , קירור מוגבר למעבד , מצלמה משופרת ועוד ועוד , ברגע שעוד חברות מעורבות אז מן הסתם שיהיו יותר טכנולוגיות להציע. עם כל זה עדיין מה שאמרת זה מה שקובע בסוף "אנדרואיד מערכת פתוחה יותר, ו-ios לעומתה יציבה הרבה יותר." מה עדיף זה כבר לכאן או לכאן
@r4azorer
Apr 16, 2020 לגוגל פיקסל מצלמה טובה יותר, מעבד חזק יותר כנל זיכרון פנימי. בגלל שאצל אפל המערכת סגורה, יש אופטימיזציה ואינטגרציה טובה בין החלקים ולכן לא צריך את הטופ שבטופ.
@Ailve
Apr 16, 2020 @|מסקי אתה יכול לא לחכות אני לא חייב לך הסברים
@מסקי
Apr 16, 2020 הם לא יגמרו, וכן זה עניין של טעם. אבל יש דברים שאי אפשר להתווכח איתם - אנדרואיד מערכת פתוחה יותר, ו-ios לעומתה יציבה הרבה יותר. אלו שני צדדים של המטבע, קשה עד כמעט בלתי אפשרי להיות גם וגם. יש עוד כל מיני יתרונות לפה ולפה אבל אין פלטפורמה עדיפה בצורה גורפת שלגמרי מוציאה את השניה מחוץ למשחק. נ.ב. @|Ailve , אני עדיין מחכה לשמוע במה מכשירי אנדרואיד עדיפים טכנולוגית. אולי אני אלמד משה חדש...
@mran0250
Apr 16, 2020 @|Josef הפעם האחרונה שהיה לי אפל היה לפני כמעט עשור אבל לא בהכרח שזה שאתה יכול להוריד תכנים פרוצים הופך בהכרח את המכשיר ליותר שווה אם לא היה לי בעיית תקציב הייתי קונה אייפון ובניגוד לכל המתלוננים עך מערכת סגורה זה אכן מעיק אבל אל תשכחו שcydia עדיין חיה ונושמת גם במכשירים החדשים ויש שם טוויקים שהלוואי שהיה לאנדרואיד נכון שזה דורש התעסקות אבל כל אחד והחוויות שימוש לו לדעתי זה שווה את זה ותאמת זה גם מהנה! ד"א הרשאת רוט באנדרואיד לאחרונה קשה יותר לא הצלחתי ב 3 מתוך 4 מכשירים מאמין שוויכוחים על ios vs android לא יגמרו לעולם אז על טעם וריח...
@Josef
Apr 16, 2020 *משתף הכוונה משתמש
@Josef
Apr 16, 2020 אני אוהב את אפל אבל לא רואה את עצמי משתף באף אחד מהמכשירים שלהם. יש לי גלקסי 10 שקניתי בארה"ב עם זיכרון 512GB מכשיר שאפשר לראות בו סרטונים או סרטים בכיף. הורדתי Spotify פרוץ ככה שאני יכול לשמוע מוזיקה ללא הפסקה. כנ"ל פנדורה ודיזר. דרך טלגרם אני יכול להוריד הכל - סרטים, ספרים, עיתונים, סדרות, לפתוח קבצים בנוחות, לשנות רינגטון וכו'. אני לא מוגבל ואני לא משלם על שום דבר. יש לי עוד הרבה אפליקציות שמאפשרות לי בחירה. זה בעיני הסוד באנדרואיד, החופש לבחור.
@Yaniv
Apr 16, 2020 בתור משתמש אנדרואיד מתקדם, אין לי בעיה להודות בזה שאייפון הוא פלאפון מעולה. מחזיק הרבה זמן, מצלמה לא הכי טובה אך ביחד עם התוכנה שלהם יוצא שילוב טוב. הסיבה היחידה שאני לא אקנה אייפון היא כי הם גרידים לכסף יותר מידי ואין לי כסף מיותר לזרוק על שטויות כאלה.
@מסקי
Apr 16, 2020 הם לא מנסים לאכול לעצמם את ה-main business line. אם הם עושים מכשיר קרוב מדי ל-11 בחצי מחיר, מי היה קונה את הליין הרגיל?
@mran0250
Apr 16, 2020 תאמת כיף לראות שגם ב2020 יוצא מכשירים קטנים יחסית(?¿!?) לא מבין למה כווווול המכשירים היום שיש להם חומרה נורמאלית עם מסך 6" ומעלה לפחות שאפל תזכיר את זה לציבור.... יש רק דבר אחד שממש מעצבן במכשיר הזה זה שבחייאת אפל הוצאתם מכשיר עם מעבד חדיש +זה שהמכשיר אמור להיות קטן או לפחות המסך שלו למה הוא חייב מצח וסנטר כאלו גדולים? 65.4% screen-to-body ratio זה ממש מוגזם להערכתי ב 2023 אפל תוציא iphone SE 4 ואז בעית העיצוב לא תהיה לוקה בחסר
@מסקי
Apr 16, 2020 פחחח, בוא תסביר לי "אובייקטיבית" (כי ברור שאתה כן) מה אנחנו מפספסים? אילו טכנולוגיות עילאיות יש במכשירים חדשים שגורמות למכשיר האייפון החדש להחוויר לידן?
@Ailve
Apr 16, 2020 @|מסקי לא משנה כמה מכשירים יש לך כול עוד אתה לא מסתכל על הדברים אוביקטיבית.
@מסקי
Apr 16, 2020 משעשע שאני פנבויי של אפל עם 5 מכשירים אחרונים של אנדרואיד... כל יום לומדים משהו חדש
@Ailve
Apr 16, 2020 @|מסקי ברוך הבא למועדון הפאן בויס של אפל :)
@מסקי
Apr 16, 2020 אוליב, אם היית מבין טיפה בטכנולוגיה היית יודע שזה לא החומרה שמשנה אלא איך משתמשים בה (האנלוגיה לגמרי במקום) אפל זו החברה היחידה שמתאימה ב-100 אחוז את מערכת ההפעלה לחומרה שלה ולכן יכולה להוציא ביצועים עדיפים על כל שיומי עם מעבד המילה האחרונה, עם צ'יפ שנראה על פניו נחות. באופן דומה הם יכולים למקסם את ניצול חיישן הצילום, ולשמר לצד כל זה חיי סוללה טובים בסוללה בנפח קטן יותר. מה ההבדל בין מכשירי אנדרואיד בשנים האחרונות? מסך ענק? גועל נפש שלצערי נהיה טרנדי. עדיף קטן וקומפקטי. טעינה אלחוטית/מהירה? יש לך פה, מה גם שזה לרוב לא בריא לסוללה. מערכי מצלמות? ענו לך על זה, לא לכולם זה חשוב. תראה לי משהו אחד שיש במכשירי אנדרואיד שהוא גיים צ'יינג'ר? (למען הסר ספק, אני משתמש אנדרואיד אבל מסיבות אחרות) לדעתי זו אחלה הצעה. תחכה למבצע הבא בשופרסל, עדיף מאילת.
@Roni77
Apr 16, 2020 יא ויילי. אייפון נותנים את התמורה הכי טובה לכסף? אחרי Mi 10 ו-Oneplus 8 האמירה הזו הגיונית. דגם Pixel 4A שיצא בקרוב יראה מצ'קומק (חוץ מאולי העיצוב המודרני).
@Ailve
Apr 16, 2020 @|DAHUJI חומרה של אפל פשוט זבל, הסיבה שלא משדרגים אותם זה התוכנה וחוסר חדשנות מצד החברה. כאשר ב2020 יוצא טלפון לשוק שההבדל בינו לבין דגם מ2014 מסתכם בהבדל בגובה כפותור נעילה למה שמישהו בעל אייפון 6 ישדרג לאייפון SE החדש?
@r4azorer
Apr 16, 2020 יעלה 1999 בארץ בטח לא פחות
@mosheamsalem56
Apr 16, 2020 מה שמעניין הפעם שהמילה "נחות" פחות מתאימה כאן , כי הם הפתיעו ושמו את המעבד האחרון שלהם , ואת האמת בגלל הסיבה הזו קורץ לי לקנות דווקא אותו
@דאבל_דיפ
Apr 16, 2020 לפי מה שאתה מספר אתה בקושי משתמש בו וזה מה ששומר עליו, אם כבר הזכרת סמסונג גלקסי S5 יש לי עדיין אחד (נקנה מחודש בגרושים) ומוטורולה moto g נראה לי שנתון 2013 שהשתמשו בו רגיל ורק לפני כמה חודשים מתה הסוללה. זאת גם הסיבה העיקרית לדעתי שמחליפים מכשיר (חוץ מזה שרוצים הכי חדש), סוללה מחזיקה כמות מוגבלת של מחזורי טעינה ולהחליף עולה יקר וכבר נוסעים לאילת אז קונים חדש. בלי שיווק וסוללה אין בעיה גם לאנדרואיד להיות מכשיר ישן. לא נראה לי שתיפול במיוחד עם שימוש קל אבל זה שקיבלת דגם מוצלח מלפני 10 שנה (מיוצר תחת ג'ובס) ומכשיר דגל בזמנו לא אומר שהנוכחי (נחות לעניים ולא אזכיר תחת בהקשר למנכל בהווה) מורכב באיכות דומה.
@DAHUJI
Apr 16, 2020 @|AvivS90 בעקרון אתה צודק, אבל אני אומר (אכתוב) לך למה... כי זו לא שאלה של מחיר הפעם. אלא שאלה של שרידות/עמידות ושימוש לאורך זמן. כשארכוש (אם ארכוש), מבחינתי אני לא רוכש מכונת כביסה של BEKO ב- 1,000 שקל שתחזיק 3-7 שנות עבודה, אלא מכונת כביסה של BOSCH ב- 3,000 ש"ח שתחזיק 25 שנים (בתקווה). הטכנולוגיה לא משנה לי. אני לא מחפש התקדמויות. אין פה יותר מדי קונצים מבחינתי. כל מי שרוכש מכונת כביסה של BOSCH ולא של BEKO יודע למה הוא עושה את זה ומעדיף לרכוש את האחת על פני האחרת אפילו שכל הפונקציה שיש לדבר עליה פה היא לגלגל כבסים בתוף נירוסטה... בגלל זה הדגשתי שהחומרה של אפל עומדת בעיניה ו"בערכה" במבחן הזמן. כן, הם יקרים פי 2 או פי 3 (?), אבל מבחינתי אם מישהו הוא לא שדרגן כרוני (לשמחתי אני מכיר מעט כאלו), אז הפרמיה על שרידות ועמידות מצדיקה את המחיר. כל מי שאני מכיר אישית, שורד עם אייפון שנים רבות. כל מי שאני מכיר אישית, מחליף אנדרואיד כל שנה-שנתיים-שלוש. העולם מתמלא בפסולת סמארטפונים של יצרנים שונים ומשונים שרק מתים שתחליפו כל שנתיים-שלוש (תכנון לשבר?). חראם. לא ראיתי עד היום אדם אחד שהחזיק או שרד עם מכשיר אנדרואיד כלשהוא, לא משנה מאיזו תוצרת/מותג/יצרן משנת 2010-2012 עד היום. שלא כמו כמה אנשים שאני מכיר שעדיין מחזיקים ומשתמשים באופן יומיומי באייפון 4 (שיצא ב- 2010-2011) או באייפון 5 (שיצא ב- 2012). נכון היום הם כבר עופות נדירים מאוד (ואני ביניהם), אבל אני מכיר כמה. להזכירך באותם זמנים נניח היה סמסונג גלקסי 5 (שיצא ב- 2010, לא להתבלבל עם מכשיר הדגל סמסונג גלקסי S5 שיצא ב- 2014)... מתי בפעם האחרונה ראית מישהו עם סמסונג גלקסי 5?... מתי בפעם האחרונה ראית מישהו עם סמסונג גלקסי S5 שיצא ב- 2014?... מכאן, שבתור אחד שקונה סמארטפון, פעם באף פעם (מעולם לא רכשתי עד היום, את המכשיר הנוכחי שלי קיבלתי בירושה מעודפי ההורים שהשתדרגו ממזמן כבר כמה פעמים באנדרואידים למיניהם), אבל מקווה לרכוש אחד ל- 5 עד 10 השנים הבאות, אני מתכנן לרכוש ולהיתקע איתו מבחינתי עשור לפחות. לא רודף אחרי שום "טרנדים". @|Odin נוקיה 3510!!! :satisfied: :satisfied: :satisfied:
@ShimiGavriel
Apr 16, 2020 אני עדיין עם אייפון SE ואני מאוד מרוצה. כנראה שאני אשדרג לאייפון SE2 אם המחיר באילת יהיה נורמלי ואם יהיה אילת בקיץ
@דאבל_דיפ
Apr 16, 2020 אם חיכית עשור חכה עוד חצי שנה - שנה, יהיה זול יותר ולרוב מכשירים עדיין מתקנים באגים קטנים אחרי מכירה לציבור הרחב. SE הראשון נמכר בסוף בפחות מ 200$ בארה"ב
@AvivS90
Apr 16, 2020 אמממ... לא ברור לי למה אתה פוזל לכיוון סמארטפון במעל 1400 שקל כשיש לך חלופות שאתה לא תרגיש בהבדל סביב 400 ש"ח(לדוגמא Sharp S2) אתה יכול לחסוך כאן 1000 שקל בקלות..אני עם הS2 שעלה 400 ש"ח לפני כמעט שנתיים ואני מאד מרוצה. הסוללה עדיין מעולה והטלפון טס. https://www.aliexpress.com/item/32998152267.html לינק לטלפון לינק לאוזניות מעולות למכשיר, Type-C (למכשיר עצמו אין AUX) https://www.aliexpress.com/item/32952080412.html תתחדש, אתה מסודר לפחות לשנתיים הקרובות ושילמת קצת יותר מ400 ש"ח כולל האוזניות. אשלח לך לינק למגן TPU למכשיר אם תקנה, וגם למגן זכוכית מעולה.
@Odin
Apr 16, 2020 ואי ואי... זהו הלכה הנוקיה? https://il.bee.deals/static/uploads/2c06292e962653913c38bbbbf61e57d6.jpg
@DAHUJI
Apr 16, 2020 The new iPhone SE — Apple https://www.youtube.com/watch?v=SQIbeAk-bFA