אחלה מחיר לסט בוקסות מילימטר + אינטש 40 חלקים Smith 110600-011 + שאלה!
2021-06-02 19:20:21
שלום חברים, הייתי צריך בוקסה 10mm פשוטה וכל החיפושים שלי ב־Aliexpress, ברשת ובחנויות פיזיות למציאת בוקסה או סט בוקסות פשוט וזול עלו בתוהו... ואז הגעתי למבצע הזה של KSP, קניתי, קיבלתי ובהחלט נראה סביר בעבור המחיר הזה (בחנויות פיזיות מצאתי את אותו סט סביב ה־70 ₪). השאלה שלי היא - לפי הפירוט ב־KSP, הסט מכיל: סט בוקסות מ"מ + אינץ' 40 חלקים מבית Smith 11 יחידות בוקסות: 4,4.5,5,5.5,6,7,8,9,10,11,12,13 15 יחידות בוקסות: 1/4,9/32,5/6,11/32,7/16,15/32,1/2,1/4,5/16,3/8 2 ידית מברג, 1 ידית בוקסה, 2 מאריכים אבל מצאתי בפנים גם חתיכת פלסטיק כחול שאין לי מושג למה משמש, מישהו יודע או שלמישהו יש רעיון? מצרף תמונה...
@WaWaWa
92
נקודות
@WaWaWa
/6" עוקבים
תגובות
@WaWaWa
Jun 20, 2021 @|Superan תודה רבה, לא יוצא לי יותר מדי לעבור שם לצערי, 10 ₪ נשמע מחיר מעולה לבוקסה. @|Ailve תודה, שכחתי בכלל שיש אזיקונים כאלה. @|שרוןלוי ממש דומה למה שקניתי ב־KSP! בסופו של דבר מצאתי שמלבד ידית איכותית עם דרייב 1/2 שכבר יש לי בבית, יש לי גם מתאם מ־1/2 ל־3/8 אז פה ושם כשיש לי זמן פנוי אני מחפש מוכר שמוכר בוקסות 3/8 או 1/2 בבודדות ואקנה מידות שאני צריך (10 מ"מ ו־17 מ"מ בינתיים)
@שרוןלוי
Jun 06, 2021 הנה זה שלי זה מוצר מדבקה סבבה לבית לא יותר זה לא סט מקצועי לעבודות סגירה חזקות
@Ailve
Jun 06, 2021 @|WaWaWa הכוונה לאזיקונים כאלו https://www.zurmarket.co.il/items/3637821?gclid=Cj0KCQjw5PGFBhC2ARIsAIFIMNdMM9Vg7_jR0OwG3gK3CoQn2PuuDdXxACaetDLFXtlRucCrOYD1dT0aArCREALw_wcB לא בטוח שזה 8 או 9 פשוט מה שמותקן אצלי ברכב כולם 8 או 9 יכול להיות שיש עוד מידות.
@Superan
Jun 06, 2021 @|WaWaWa רכשתי במספר מקומות, את הבוקסות ומאריך של סיגנט בסמיקום לקסיס באבן יהודה, יש להם אחלה של מחירים ומציאון עם דברים טובים לפעמים, כל בוקסה עלתה 10 שח. ידית 2\1 של סיגנט רכשתי בכולבוטכני הגר במושב כפר ידידיה.
@WaWaWa
Jun 06, 2021 @|Ailve תוכל בבקשה לפרט בנוגע לסגירת אזיקונים ממתכת, למה כוונתך ולמה דווקא מידות 8 או 9 יתאימו? אינני מתכוון להשקיע בסט שעולה הון אלא לאמץ את המלצתך ולקנות את הראשים הכי נפוצים, יש לי כבר בבית ידית ראצ'ט איכותית של 1/2 ובשביל ביטים של עד 13mm אני לא בטוח שצריך את המומנט שלה לאורך כל הברגת הבורג אלא רק בשביל הפתיחה הראשונית והחיזוק הסופי בסגירה, כך שאקנה איזו ידית נוחה שאינה ראצ'ט ובשביל הראצ'ט שכבר יש לי אקנה מאריכים וגם מתאמים איכותיים שמסותבבים בזוית כדי שתהיה לי גישה למקומות נוחים וקשים (כי זה מה שהייתי צריך בשביל הבורג 10mm שלשמו הזמנתי את הסט, שהגיע באיחור ועד שהגיע הסתדרתי עם האצבעות כאשר את הפתיחה הראשונית/החיזוק הסופי עשיתי עם מפתח רגיל). מסכים איתך לחלוטין בנוגע למידות שדוחפים וממש לא הבנתי בשביל מה תוקעים בחלק מהסטים כל מיני מתאמי פיליפס או שטוחים, ממש מיותר לטעמי ויותר גימיק שיווקי שמאפשר להציג בכותרת של הסט שהוא מכיל יותר חלקים וכך לתפוס יותר את העין. @|Ransa ב־25 ₪ קניתי את אותו סט?! איזה קטע חשבתי ב־39 ₪ זה זול. שמע יכול להיות שהגנב עשה איתך חסד והוא סובל עד עצם היום הזה, הורס לעצמו ראשי ברגים ומחפש אותך בנרות כדי להחזיר לך אותו... 😅 @|t0x1c תודה, ראיתי! אסמן את הדיל כדיל שהסתיים! עריכה: עכשיו רואה גם את התגובה האחרונה. @|Superan תוכל בבקשה לפרט מה הפריטים שקנית, היכן קנית ובאיזה מחיר? עוד לא סיימתי עם החקירות שלי ויעזור לי מאוד.
@Superan
Jun 06, 2021 @|WaWaWa @|ORIEL - כן, יכול להיות סיגנט, בעבר היתה לי גם ערכה כזאת, פעם, כאשר ניסיתי להשתמש באחת הבוקסות, הראש של הראצ'ט פשוט נשבר בתוך הבוקסה, לאחר מאמצים רבים הצלחתי לשחרר את הבוקסה והסתבר שגם היא נסדקה מהמעט לחץ שהופעל.. ממש לפני שהראש נשבר, היא נשברה. בסוף כמו שכמה המליצו פה, קניתי ידית חצי איכותית, מאריף וכמה בוקסות לגדלים הרלוונטיים וזהו, עד היום הכל עובד מעולה. במוצרים כאלו, אסור לחסוך, הם נועדו לעבוד בעומס רב וחשוב שיהיה עשויים מחומרים טובים.
@t0x1c
Jun 06, 2021 הפריט לא קיים
@שרוןלוי
Jun 04, 2021 יש לי כזה לשימוש ביתי הוא סבבה אם מנסים להדק ברגים חזק הבוקסה מחליקה ומסתובב על ריק ופוגעת בבורג הופכת אותו לעגול....
@Ransa
Jun 04, 2021 היה לי את הסט הזה בדיוק קניתי ב 25₪ מאלה שבאים לתחנות דלק ומציעים משהו במאתיים ועוד הספקתי לענות כבר ירד לחמישים. אין לי ביקורת כי איזה בן זו.... גנב לי את זה מהאוטו.
@Ailve
Jun 03, 2021 @|ORIEL דיוק אבל זה לא פירוש מדוייק :) @|WaWaWa סטים באמת טובים עולים הון, לא רואה סיבה להשקיע באחד כזה, קנה כמה ראשים טובים, ידית טובה ואיזה מאריך וסגרתה סיפור בגרושים יחסית. לרוב סתם דוחפים מלא מידות לא שמישות בסט, לדוגמה בורג M3 הראש המתאים יהיה 5 אבל מי הגיבור שיסגור בורג M3 שמיועד לאיזה 4NM בעזרת בעזרת ידית ראצ'ט ? הסיבה היחידה לדוגמה לקנות 8 ו 9 בגלל שנוח לסגור איתם אזיקונים ממתכת. כמו כן מידות אינצ'יות לא תמצא בארץ והם לא שמישות לברגים מטרים.
@WaWaWa
Jun 03, 2021 הוא הסביר שם, מעתיק את מה שהוא כתב: אתה לוקח בוקסה 12 אבל במציאות היא 12.2X12.1, מה שאומר שמתוך 6 נקודות מגע יש לך 3 ויותר גרוע מזה הבוקסה לא יושבת לך פרפקט כך ששטח המגע יורד עוד יותר ואז אתה מתחיל להחליק את הבורג. זה מאוד רלוונטי ברכבים בגלל שלרוב אתה משתמש בבוקסות דווקא במקומות שהגישה אליהם קשה והרבה פעמים לא תוכל לשמור על זווית 90 פרפקט בין הכלי לבורג. עריכה: בעברית נקרא "אפיצות": [טכנולוגיה] המִרוָח בין ציר־גלגל או מוט לבין הקדח, חור או תותב שהוא עובר דרכו. גלגלי הקרון מורכבים על ציריהם באפיצות דחוקה. [הנדסה] השגיאה המקסימלית המותרת מהגודל הרצוי. https://he.wiktionary.org/wiki/אפיצות אבל לעניות דעתי Ailve הסביר את זה טוב יותר מהערך בויקימילון. הבנתי את זה יותר טוב מההסבר שלו מאשר בויקימילון 😎
@ORIEL
Jun 03, 2021 סליחה מה זה טולרנס
@WaWaWa
Jun 03, 2021 @|ORIEL בשמחה! @|Eliranl יכול להיות שאתה צודק אבל ברגע שהבנתי את נושא הטולרנס העדפתי לא לקחת סיכונים, לא יהרוג אותי לקנות סט איכותי ולדעתי ישרת אותי היטב לכל החיים וכנראה גם את צאצאיי אז למה לא להשקיע כבר?
@Eliranl
Jun 03, 2021 @|WaWaWa לדעתי סתם נבהלת והחזרת.. אם אתה לא צריך את זה לשימוש מסיבי זה מחיר מצוין לסט מספק
@ORIEL
Jun 03, 2021 אתה נשמע אחד שיעשה בדיקה רצינית תפרסם את מה שקנית זה יעזור לאחרים
@WaWaWa
Jun 03, 2021 @|DAHUJI ראיתי שיש סטים בפי 3 מחיר אבל חשבתי לחסוך, כנראה טעיתי. @|Ailve וואו! לא חשבתי בכלל על טולרנס! תודה! תודה גם על ההפניה ל־Aliexpress לסט של Workpro, אמנם הוא "רק" עם 12 בוקסות אבל כנראה שזה יספיק בינתיים, במידה ואצטרך בוקסה ספציפית אחרת אזמין אחת איכותית ואוסיף לסט. @|Superan כן, התבשלתי על זה טוב טוב בעקבות הדיון כאן... @|GAGAM אתה מדבר על Bacho או משהו אחר? בכל מקרה לעניינינו, החזרתי את הסט של 39 השקלים והזכיתי, נראה שזה מסוג הדברים שלא חוסכים בהם. אחפש לי סט איכותי יותר. אשקיע זמן צפיה השוואות ביוטיוב שבהן בודקים את הכלים הללו ע"י התעללות, אלמד את הנושא ברשת ואנסה לבחור לי אחד. ממילא בנוגע למה שהייתי צריך לפרק להחליף שלשמו הזמנתי את הסט (בוקסה 10mm), השתמשתי בסוף במפתח 10mm רגיל ועבדתי קצת יותר קשה כי לקח לסט הזה זמן להגיע. ממש תודה על העזרה, החכמתי המון!
@GAGAM
Jun 03, 2021 יש לי סט של באקו שאני מאוהב בו וגם סט קטן של workpro שקניתי רק כדי לזרוק ברכב (מפחד שיגנבו לי את הבאקו), workpro יחסית ממש סבבה למחיר שלו
@משהד70
Jun 03, 2021 רק לימראה שגיאה אופס ואני לא מוצא?!
@ORIEL
Jun 03, 2021 @|Superan סיגנט ?
@Superan
Jun 03, 2021 מניסיוני, עדיף להשקיע טיפה יותר ולרכוש סט איכותי ואמין, מאשר להתקע ברגע האמת עם סט זיבלי כזה שהידית והבוקסה ישברו ויצרו בעיה גדולה יותר.
@DAHUJI
Jun 03, 2021 @|Ailve לגמרי. בשביל משתמש ביתי לגמרי DEKO ו- WorkPro יעשו את העבודה לחלוטין.
@Ailve
Jun 03, 2021 @|DAHUJI אם כבר בזול אז יש באלי סטים של WORKPRO או DEKO באותו המחיר רק באיכות פי 2 טובה יותר. קח לדוגמה הסט הכי זול מפה , 42 שקל עד הבית , איכות סבירה. https://www.aliexpress.com/item/32615337107.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5dda2c07czKkXa&algo_pvid=0627883d-0d3c-4024-aa82-87f314fee145&algo_expid=0627883d-0d3c-4024-aa82-87f314fee145-2&btsid=0b0a119a16226990539323805eaf44&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
@Ailve
Jun 03, 2021 @|WaWaWa להרוס הברגה אפשר רק על ידי הברגה של הבורג עקום, אין קשר לבוקסות. את ראש הבורג אפשר לשחוק, ברגים בדרך כלל מיוצרים ממתכת פלסטלינה :) הסיבה שהרבה יותר קל להרוס את ראש הבורג בעזרת כלים זולים זה בגלל שהטולרנסים בכלים זולים (תקף לכול כלי) ממש לא שם. אתה לוקח בוקסה 12 אבל במציאות היא 12.2X12.1 מה שאומר שמתוך 6 נקודות מגע יש לך 3 ויותר גרוע מזה הבוקסה לא יושבת לך פרפקט כך ששטח המגע יורד עוד יותר ואז אתה מתחיל להחליק את הבורג. זה מעוד רלוונטי ברכבים בגלל שלרוב אתה משתמש בבוקסות דווקה במקומות שהגישה אליהם קשה והרבה פעמים לא תוכל לשמור על זוית 90 פרפקט בין הכלי לבורג.
@DAHUJI
Jun 03, 2021 למה לא קנית משהו של Signet המצויינים שהם יחסית זולים?… נכון שזה לא יעלה 40 ש"ח, אבל בפי 2-3 מחיר אתה משיג משהו "לכל החיים" ולא בעלות של היקרים באמת...
@ORIEL
Jun 03, 2021 אין לי ניסיון עם כלים זולים אחי דווקא מהסיבה שאני לא רוצה לקלוט שחרשתי או גזרתי בורג מבין מעדיף ראש שקט מהתחלה אנחנו מדברים רק על רכב ודברים שהנזק יהיה יקר כן לא לשימוש ביתי לפרק משהו זול
@WaWaWa
Jun 03, 2021 @|ORIEL אני לא רואה כיצד בוקסות חלשות יכולות להרוס הברגה, הרי מה שתיאר Ailve זה שהוא ניסה עם בוקסות חלשות לפתוח/לסגור הברגה ומה שקרה זה שהחלק הפנימי שלהן נשחק מהבורג/אום והפך עגול ו/או נשברו. בטח שכואב להרוס הברגות אך איך לדעתך בוקסות כאלה יכולות להרוס הברגות?
@ORIEL
Jun 03, 2021 הבוקסות זה כסף קטן נשמה אם היית הורס את ההברגות זה כואב לב
@WaWaWa
Jun 03, 2021 🤣 לפחות חסכת לי את הבדיקה על ברגים במומנט גבוה, הייתי הורס את הבוקסות... תודה!
@Ailve
Jun 03, 2021 @|WaWaWa תלוי מה אתה מצפה ממנו? אם זה לעבודות כלליות בבית הוא יחזיק כמה שנים, אם זה לרכב אז כמו שציינתי חד פעמי. להוריד פולי של רצועת אלטרנטור אל תנסה איתו :)
@WaWaWa
Jun 03, 2021 @|Ailve איזה מבאס, מתחיל להישמע יותר כמו זריקת כסף ופחות כמו עקיצה 😫 @|ORIEL אכן, אכן... 😪
@ORIEL
Jun 03, 2021 עקיצה לא יהיה בכלים איכותים אח שלי היקר
@Ailve
Jun 03, 2021 @|WaWaWa ניסיתי אותו בעבר, הסוקטים נשברים או נפתחים למצב עגול. הידית דווקה שורדת לא רע אבל היא סופר לא נוחה. לדעתי 20NM מקסימום עבור הסט הנל.
@WaWaWa
Jun 03, 2021 @|ORIEL לא נראה לי שיש סט כזה ברמת מחיר שניתן לקרוא לה עקיצה... 😥 הלוואי ויהיה דבר כזה.
@ORIEL
Jun 03, 2021 הרבה זמן לא פרסמו סט איכותי לטיפול ברכב מי שיש ידע שווה לפרסם נושא חדש
@WaWaWa
Jun 03, 2021 @|Ailve שעה אני מנסה לתייג אותך כ־Alive עד שנפל האסימון 😅 עצה מצוינת לכל החיים ובעיקר למי שמתעסק ברכב ו/או בברגים במומנט גבוה (מצבר/אגן שמן), מעניין יהיה לבדוק את הסט הזה על ברגים מסוג זה, אולי אנסה איזה יום ואחזור לעדכן. בכל מקרה, הסט הזה כמובן לא מתיימר להיות "מקצועי" וככל הנראה ניסיון לפתוח/לסגור אומים במומנט גבוה באמצעותו יגרום לשבירתו (גם של הידית וגם של הבוקסה), אבל לברגים במומנט נמוך בעבור 39 ₪ הוא אחלה לדעתי 😎
@Ailve
Jun 02, 2021 סט חד פעמי,עצה קטנה, הסוקטים שהכי שמישים בערך מ8 עד 15. תקנו מספרים 10/12/15 ממותג איכותי והשאר רנדומלית מאמזון/אלי או איפה שבא לכם. אגב אם אתם לא מתקנים את הרכב שלכם לבד בספק אם תצליחו למצוא שימוש לסוקטים 13-15, כנל אפשר לוותר על 11 לא זכור לי אי פעם שניתקלתי בו. ידית נורמלית 3/8 עולה סביב 15-20 דולר.
@GAGAM
Jun 02, 2021 זה סתם פלסטיק כיסוי מגן לרצ׳ט, זרוק אותו לפח
@Mike78
Jun 02, 2021 לדעתי החלק הכחול נועד למקום צפוף שתוכל לסובב את רוב מהלך הבורג ידנית (בעזרת הכחול) ולבסוף לחזק עם הידית עצמה.
@ORIEL
Jun 02, 2021 כן גבר ראיתי לפני כמה חודשים אין לי קישור עכשיו אבל מחיר כמו של סינים פעם ראשונה אני רואה פה בארץ
@WaWaWa
Jun 02, 2021 @|ORIEL ראית סט כזה או דומה אצל הסינים במחיר דומה? חיפשתי כמה שבועות והכל מאוד יקר או מכיל ממש מעט בוקסות וחלקים במחיר כזה. לא הייתי אומר שזה איכותי מספיק לפתיחת ברגים קשים מאוד (כמו למשל בורג אגן שמן), בשביל זה הייתי קונה את הסטים של ה־100 ₪ וצפונה שיחזיקו לכל החיים. זה סט לחובבנים לדברים קטנים פה ושם, לנוחות שיהיה זמין בבית. @|dpblog מה ז"א? מה אמורים לעשות איתו? הראטצ'ט עובד נהדר בלי החלק הזה. או שלא הבנתי אותך?
@dpblog
Jun 02, 2021 מהמהר על הכחול שזה לטובת הראטצ'ט.. נראה כמו גלגל שיניים שישחק טרם זמנו...
@ORIEL
Jun 02, 2021 זה נראה שהם הביאו את הסטים הזולים מהסינים במחיר מאוד קרוב לסינים שזה טוב השאלה אם המחיר ישאר ככה ואם זה איכותי מספיק לעבודות של בית ורכב