מחיר אששש לסט מצעים זוגי 100% כותנת סאטן בצפיפות 300 חוטים/אינץ' של Cotton Avenue (תוצרת ישראל!) ב- 149 ₪ - המלצה רותחת!
סט מצעים 100% כותנה בצפיפות חוטים 300 ומעלה למיטה זוגית Cotton Avenue | גרו (גרופון)
2020-11-28 13:42:26
דיל אששש בגרופון :::) המחיר הכי טוב שאני זוכר לסט מצעים זוגי מכותנה 100% באריגת סאטן ובצפיפות 300~ חוטים/אינץ' - תוצרת ישראל (!). זה סט שעולה בדר"כ 270 ש"ח, ויותר לכיוון ה- 300-350 ש"ח: https://cotton-avenue.co.il/product-category/adult-bedroom/premium-line/ ב- 150 ש"ח~ עם משלוח Boxit של 16 ש"ח מקבלים סט עם צפיפות חוטים/אינץ' פי 2 מהצפיפות הרגילה, וזה מורגש במשקל, בעמידות של המצעים לאורך השנים ובאיכות הכללית של המוצר. פירוט - סט מצעים 100% כותנה 4 חלקים למיטה זוגית: סדין 160X200 ס"מ (גובה 30 ס"מ) + ציפה לשמיכה/פוך זוגית 200X220 ס"מ + זוג ציפיות לכריות 50X70 ס"מ. שימו לב - 100% כותנה באריגת סאטן הם לאו דווקא המצעים המבריקים הללו שיש ליו הפנר בדירת עמידר בחולון... הכוונה היא לאריגה של בד הכותנה בצורה מסויימת שנקראת אריגת "סאטן" (נחשבת כרכה יותר, מעט מבריקה יותר אבל לא בהכרח). ומה זה אומר "צפיפות חוטים לאינץ רבוע"? זה פרמטר שמודד את מספר החוטים באינץ' רבוע (=הצפיפות שלהם). ככל שצפיפות החוטים גבוהה יותר, משמע שיש יותר חוטים בכל אינץ' רבוע של הבד = יותר בד = יותר כבד = נחשב איכותי יותר, חלק ורך יותר. רק כדי שתהיו סגורים על זה - אז הסטנדרט במצעי כותנה "רגילים" הוא צפיפות חוטים של 150 חוטים/אינץ', מצעים איכותיים במיוחד נחשבים ככאלו שארוגים בצפיפות של 220-300 חוטים/אינץ' ומעלה (איכותי++ נחשב צפיפות של 500 חוטים/אינץ' ומעלה). להלן מדריך המצעים המלא באדיבות בועז הדבור התותח (מהתגובה שלו): https://homeinstyle.co.il/cotton-field/ לדעתי, המחיר הזול (150 ש"ח~) למצעי הסאטן האיכותיים הללו הוא כנראה כי זה לא סט מעוצב ומפונפן עם שיבוצים, עיצובים ותיחכומים למיניהם, אלא סט חלק ופרקטי בלי יותר מדי עניינים... סט חלק ופשוט. למי שזה מתאים - אז אחלה. שימו לב!!! - פה יש עוד סט זוגי שווה לאללה - סט לבן במראה פסים עדין במחיר של 160 ש"ח (+משלוח Boxit של 16 ש"ח). גם הוא עשוי כותנת סאטן 270 חוטים/אינץ': https://www.groo.co.il/deal/satin-double-bedding-set/1049304/ (הוזמן גם, מחיר אש לסט כזה איכותי). פה אותו הסט נמצא באתר של היצרן עצמו וללא דמי משלוח אז תקנו אצלו: https://bit.ly/3liDS1F אין לי מספיק מילים להמליץ על המותג/חברה הנ"ל שמייצרים, תופרים וצובעים (=אשפרה) בארץ ישראל (!) מצעים באיכות מצויינת... לא מצעים סיני עם כותנה מטיזינאבי ותהליכי צביעה ועיבוד עם איזה חומרים שאתם לא רוצים לדעת ו/או להכיר. המלצתי על "עירוני טקסטיל" בחום בעבר, כתבתי הרבה והסברתי, אז תיגשו לפוסט הקודם שרשמתי עליהם ותקראו (כתוב שם מספיק): https://il.bee.deals/DAHUJI/deals/UTybbbc לדעתי האישית - מצעי כותנה סאטן של Cotton Avenue הם מהטובים שישנתי עליהם ושרכשתי בעבר ברמת המחיר הזו, מצעים שמרגישים כאילו עלו פי 2 לפחות, ויש לי כבר 2 סטים של כותנת סאטן שלהם... רק במחילה מהקהל המתפנן, אבל לא ישנתי על מצעי כותנה מצרית שעולים אלפייה וחצי, ככה שהסטנדרט שלי מוגבל למחצה. ולמרות התשבוחות - לא להתלהב, אלו לא מצעים של 1,000 ש"ח, אתם מקבלים מה שאתם משלמים בעבורו (כולה 150 ש"ח, אתם לא משלמים פה 500 ש"ח אז להתאים ציפיות). אם אתם רגילים לרכוש רק כיתן/וורדינון כי זה "מותג" - אז אולי שווה לכם גם לתת צ'אנס למצעים של Cotton Avenue. אני בספק רב אם תתאכזבו. 1. מיוצרים בישראל (!) בשם המותג Cotton Avenue, או ע"י היצרן העברי "עירוני טקסטיל": https://cotton-avenue.co.il/ מוצרי החברה מעוצבים בארץ, עוברים פה צביעה (=אשפרה) ורובם הגדול אפילו נתפרים פה. איכות הסחורה א' א' א'. 2. עמידות - סטים איכותיים שמחזיקים שנים רבות, לא דוהים ולא מתבלים. יש לי סטים שלהם (הפשוטים יותר - 150 חוטים/אינץ') כבר לפחות 5-7 שנים ומעלה. נראים ומרגישים מ-ע-ו-ל-ה. תתחדשו!
@DAHUJI
337
נקודות
@DAHUJI
/194" עוקבים
תגובות
@Elchanan
Jan 25, 2021 ,,
@Cost_effective
Dec 10, 2020 תודה. יעזור לאחרים או להזמנה חוזרת. הגיע אתמול, נפרוס היום נעדכן בהמשך
@Papashango
Dec 10, 2020 לכל הרוכשים באתר היצרן, קוד קופון salefb יתן הנחה נוספת של 5 אחוזים :)
@boaz55
Dec 07, 2020 @|DAHUJI פותח לבדוק אם אין חורים כמו אצלי? חחחח
@DAHUJI
Dec 07, 2020 רבותיי, סליחה על חפירת ההתראות, אבל המצעים הגיעו. אם אני לא טועה, פחות מ- 7 ימי עבודה מיום ההזמנה. בהתחשב בכל בלבלת הרכישות והקניות והסמטוחה, זה יפה מאוד. סט הג'קארד פסים נראה מאוד מאוד מרשים. הרבה יותר יפה מבתמונות. הצפיפות על פי הצהרת היצרן - 300 חוטים/אינץ' ומעלה. לפני פחות משבוע החזקתי ביד סט כותנה 100% רגיל שלהם (145 חוטים/אינץ') שניתן כמתנה לחבר, והסטים הללו באמת ממש ממש כבדים לעומתו. ההבדל הוא ניכר, אז לא מדובר בעבודה בעיניים. אכן יש פה יותר בד והרבה יותר צפיפות. לא חוזר לסטים הרגילים... מצרף תמונות להתרשמותכם.
@boaz55
Dec 07, 2020 כן
@DAHUJI
Dec 07, 2020 @|Cost_effective כולנו כמעט הזמנו את הסט הזה... בועז אכן דיבר על הסט הנ״ל.
@Cost_effective
Dec 07, 2020 @|boaz55 הזמנת את זה ? :https://cotton-avenue.co.il/product/מצעי-סאטן-דגם-גקארד-פסים/
@boaz55
Dec 06, 2020 @|DAHUJI צודק היא צוחקת אבל אמרה באמת לא היה לנו מצעים כאלה ברמה גבובב כזאת. היא רוצה שאזמין עוד סט עם הפסים בדיוק מה שקניתי.
@DAHUJI
Dec 06, 2020 @|boaz55 אין קשר בין כותנה מצרית לצפיפות החוטים. יש זנים (="סוגים") שונים של צמח הכותנה, כמו שיש זנים (="סוגים") שונים של עגבניות - נניח עגבניה רגילה ועגבניית שרי. הכותנה המצרית נחשבת כזן של כותנה שמייצר סיבים (=חוטים) ארוכים יותר, ולכן נחשבת כזן הכותנה האיכותי ביותר. צפיפות החוטים זה פרמטר אחר, לפי מה שהיצרן מצהיר ולפי איכות המצעים שלו - כמה שיותר חוטים לאינץ' = איכותי יותר, כבד יותר, נעים יותר וגם יקר יותר. כרמית חמודה לגמרי! שירות לקוחות של פעם, מול בנאדם אחד על אחד, שעובד בחברה ואיכפת לו. אתה מתקשר ומדבר עם בנאדם אמיתי ולא עם מוקד/מוקדניות שעובדות באיזה חדר בעשרות, ושרק עושות את העבודה שלהן בחוסר סבלנות מופגן או בצביעות מעושה... דיברתי עם כרמית כשעשיתי את ההזמנה של מצעי הסאטן כותנה החלקים מגרופון - היא אמרה לי שנגמר הצבע הסגול (לצערי הרב!) וסגרנו שתשלח לי 2 סטים בצבעים נייבי (כחול כהה) + אפור בהיר. האמת שממש ממש התחשק לי על הסגול (!), אבל המחיר היה כל כך מעולה שלא היה אכפת לי צבעים אחרים ולא רציתי לבטל או משהו בסגנון. כל הכבוד ששלחו לך ציפיות חדשות בלי פוזות ועם שליח עד הבית על חשבונם. זה שירות לקוחות כמו ששירות לקוחות צריך להיות. חד וחלק. לא הבנתי את המטאפורה של אישתך - "לישון כמו במלון הילטון" זה של הביוקר או פחות של הביוקר?... :flushed:
@boaz55
Dec 06, 2020 @|DAHUJI בהמשך לשיחתנו הטלפונית, נשלחו אליך ציפיות חדשות . כרמית גייר אחראית דיגיטל עירוני טקסטיל תעשיות בע“מ
@boaz55
Dec 06, 2020 @|OdedDrek מוזר אבל כותנה מצרית זה יותר חוטים מאשר 300 ? אולי נהרס אחרי 3 שנים המצרי ? @|DAHUJI איך אתה מסביר ?
@boaz55
Dec 06, 2020 @|NoamC70 איכות פצצה או כפי שאשתי אמרה: "כמו לישון במלון הילטון" חחחח
@OdedDrek
Dec 06, 2020 יש לי את המצעים ש @|boaz55 רכש, קניתי לפני חודשיים (160 ש״ח דרך האתר שלהם, + עוד 2 ציפיות ב39 ש״ח) לפני 3 שנים יצא לי לרכוש ״כותנה מצרית״ (במחיר מופרז של אלפי שקלים) עם כל הנקודות קבע שנשארו לי . ברגע זה (ייתכן והזמן עשה את שלו) המצעים של cotton avenue הרבה יותר נעימים ויפים מהסט של הכותנה המצרית.
@NoamC70
Dec 06, 2020 תודה מלך נראה שווה 👑 מי שקנה והתרשם, תספרו לנו איך האיכות לטובת המתלבטים :)
@boaz55
Dec 06, 2020 שמתקשרים אליהם הם נקראים דקל מצעים באפליקציה
@boaz55
Dec 06, 2020 @|DAHUJI דיברתי איתה כעת. היתה ממש נחמדה. היתה בהלם מהתמונות, אמרה שזה נדיר שזה קורה. אמרה שיש מצב שזה מהמכונה שמקפלת. שאלה מה המצב של יתר החלקים בסט. היא שולחת לי 2 צפיות לכרית חדשות עם שליח. אמרה שהיא תראה את התמונות למישהי בבקרת איכות אצלהם מנהלת. אמרה שאנשים מאד מרוצים מהאיכות שלהם ונדיר לקבל תלונות של לקוחות. ספרתי לה על הבחור פה שאחרי כביסה אחת הלך הסט, אמרה שיפנה אליה
@boaz55
Dec 05, 2020 @|DAHUJI כן שולח לה מפה צילומי מסך. כן מעניין מה יגידו לי בשירות הלקוחות. למעשה זה לא פאק בייצור אלא באריזה עצמה של המוצר על ידי המכונה. אבל מעניין איך נגרם ל @|AmirBenHarosh70 מצב שאחרי כביסה הסט נהרס, אבל אין לו מה לחשוש במפורש הם רשמו שיש אחריות של 6 חודשים במקרה של פגם שנגרם משימוש סביר ולפי ההוראות. הבעיה לך תוכיח להם שהשתמשת בצורה סבירה אבל במקרה שלו זה קרה ישר אחרי כביסה.
@DAHUJI
Dec 04, 2020 @|boaz55 אז כנראה פאק בייצור. תעדכן אותנו איך שירות הלקוחות ואם הם נחמדים ומועילים. ושמח שאישתך אהבה את האיכות של המצעים! תגיד לה זה DAHUJI מהכוורת המליץ :wink:
@boaz55
Dec 04, 2020 אשתי כבר שוכבת על הציפה של המזרון והציפה של הכרית שללא החור אמרה פצצה אין דברים כאלה וגם אמרה היתרון שזה 30 ס"מ בצדדים נכנס מעולה למזרון עבה. וגם אמרה מרגיש כמו מלון הילטון יוקרתי חחחח
@boaz55
Dec 04, 2020 עברתי שוב על כך הסט מחדש מחשש שלא אמצא שם עוד הפתעות. מסתבר שזה 2 חורים בציפה של הכרית ולא חור אחד. זה גם בדיוק בקצה כלומר זה החלק שמכונת קיפול שלהם תופסת את הבד ומקפלת ואז שמים בקרטון כלומר זה הוכחה שזה קרה ממכונת קיפול שלהם ולא מגורם אחר. שלחתי להם מייל בדיוק כמו שהם ביקשו. יום ראשון נרים להם טלפון.
@boaz55
Dec 04, 2020 מצאתי מתוך האתר שלהם: מה עושים במוצר שהגיע פגום? אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 6 חודשים .אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום באמצעות מייל שירות הלקוחות הנמצא בצור קשר של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 חשוב לי להגיד שהמוצר מרגיש איכות בד נעים ותפירות אסטטיות באמת ניראהנמוצר איכותי מסקרן אותי לדעת איפה נפלתי איתו
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 בתווית ההוראות כתוב לכבס לפני השימוש ללא סחיטה ב30 מעלות אגב לא הבנתי אם הם מתכוונים לפעם הראשונה או בכלל בקשר לסחיטה בכל מקרה כבסתי לפי ההוראות
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 תוכנית לכביסה עדינה 30 מעלות ללא סחיטה אבקה ובדין
@DAHUJI
Dec 04, 2020 @|boaz55 אני לא קופץ למסקנות בגלל ביקורת אחת רעה. תן להם צלצול ביום ראשון, תסביר מה קרה, שיש חור באחת הציפיות. קורה. לא צריך בעצבים וכו', הכל ברגוע, בצורה עניינית ואנושית. כולנו בני אדם. תראה מה הם אומרים, מה הם מציעים. יש שם אנשים נחמדים ובסדר גמור (גם בחנויות שלהם אגב המוכרות נחמדות, לפחות בחנות ברעננה). אני סבור שהם פשוט ישלחו לך ציפית אחרת... לדעתי החור בציפה שקיבלת - זה פגם בייצור ו/או באריזה של המוצר. קורה... זה בטח שלא אמור לקרות הרבה, ואוי ואבוי להם אם זה יקרה הרבה. אני מהנוטים לכף זכות ולא מהממהרים לשפוט ולבקר, אז לפחות מבחינתי זה לא מעיד על טיב המוצר ו/או על בקרת האיכות של היצרן. לא במקרה אחד בודד. זה יכול להיות אולי גם במשלוח (האריזה הגיעה פגומה?). אם היו עליהם המון ביקורות רעות וגרועות ברשת - כבר היינו יודעים מזה. הם נחשבים ליצרן מכובד ואמין. לגביי באופן אישי - אני מעולם לא קיבלתי מהם שום מצעים עם שום חור. תמיד ארוזים כמו שצריך באריזת פלסטיק עמידה, המצעים מקופלים אל תוך קרטון וכו'. יש לי מעל 10 סטים של מצעים שלהם - 3 מצעי כותנת סאטן, כל השאר כותנה רגילים. היו לי סטים שרכשתי והחזיקו אצלי בצד 3 שנים ויותר רק במטרה לתת כמתנה... מעולם לא נתקלתי בפגם. מעולם גם לא קיבלתי תלונה עליהם מאלו שקיבלו אותם כמתנה (שאלתי והתעניינתי). מעולם לא חשבתי שצריך לגהץ מצעים (תודה על ההבהרה) ומפרגן למי שכן. מעולם לא כיבסתי מצעים שלהם שיצאו מקומטים והבד "נהרס" מה שזה לא אומר. מעולם לא ייבשתי מצעים במייבש כביסה (אין לי ולא יהיה), תמיד תליתי הפוכים בצל או במתקן כביסה בתוך הבית (עכשיו) - אז לא יודע איך ומה ייבוש במייבש עושה לבדים ולמצעים. מכבס רגיל לגמרי, עם אבקת כביסה רגילה ולא מיוחדת, על תוכנית כותנה עד 40 מעלות, בלי שום תוסף כביסה (אבקה זה די והותר) ועם מרכך מרוכז של אחת החברות (מה שבמבצע). @|SapirHaad70 תודה על הביקורת. הצפיפות והנתונים המלאים לדעתי הייתה רשומה על האריזה... @|AmirBenHarosh70 אם אני במקומך, אז גם מתקשר לשירות ומכירות במשרד הראשי שלהם, תסביר מה קרה למצעים, ואולי ישלחו לך סט חלופי. שווה לנסות עוד לפני גרופון בכלל. תגיד אמיר, באיזו תוכנית כיבסת במכונה ועל כמה מעלות? (תוכנית כותנה? סינטטי? ארוכה? עם סחיטה? בלי סחיטה?) ועם איזו אבקת כביסה או חומרים השתמשת? הוספת תוסף לאבקת כביסה נניח כמו קליה לכביסה צבעונית וכו'? (באמת שרק מתעניין ברשותך, לא שופט או מנסה להבין מה עשית לא בסדר - רוצה להסיק מסקנות גם לגבי עצמי).
@boaz55
Dec 04, 2020 @|DAHUJI טוב מחכה שתקבל את מה שאתה הזמנת ואז תספר לנו חוות דעת. רוצה לדעת אם הם ירדו באיכות או נשארו באיכות גבוה או שזה מקרה חריג שלי ושל הבחור שהלך לו כל הסט. לפי זה נדע אם להזמין מהם בעתיד שוב
@boaz55
Dec 04, 2020 חחח גדול.. עושים לחרדים מיוחד.... חחח
@כרמלהגלבוע
Dec 04, 2020 @|boaz55 חור בכרית זה באמת ממש חוצפה. מצד שני, אם היה חור בסדין - היה יכול להיות לי הסבר מצויין בשבילך...
@boaz55
Dec 04, 2020 אני גם צריך להתקשר אליהם יום ראשון בקשר לציפה לכרית אחת שהגיע עם חור ממש חוצפה. רוצה לראות מה יש להם להגיד בנושא לפי זה אפעל.
@boaz55
Dec 04, 2020 נראה לי שזה פגם בייצור בסידרה תבקש חדש שורה תחתונה תראה מה הם אומרים @|AmirBenHarosh70
@SapirHaad70
Dec 04, 2020 הזמנתי שני סטים דרך הגרופון. התקשרו יום אחרי שאין סגול. שיניתי לאפור. הגיע יומיים אחרי השיחה. עבר כביסה עדינה וייבוש על סטאנד (אחרי שהמייבש הפך את הכל לעיסה אחת). נראה מצוין ומרגיש מצוין. אני מאוד מרוצה. לא יודעת כמה צפיפות זה באמת - על התג שמחובר למצעים לא כתוב רמת צפיפות, רק 100% כותנה.
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 אני מתכוון לפנות אלייהם יום ראשון ולשמוע מה יש להם לומר מעניין מאוד לשמוע מאחרים איך אם יצאו אחרי כביסה ראשונה ויבוש לא צפתי שכך יקרה כי אם באמת ניראים איכותיים יחסית
@boaz55
Dec 04, 2020 @|DAHUJI רגע אז שורה תחתונה הם התקלקלו או שזה מקרה בודד של פגם ביצור או באריזה או שהורידו בקרת איכות אצלהם?
@boaz55
Dec 04, 2020 @|AmirBenHarosh70 אם קנית מגרופון תפתח אצלהם תלונה שזה זבל מה שקיבלת. אם שילמת ב Pay pal תפתח תלונה במקביל שקיבלת זבל. במקביל צור קשר איתם יום ראשון כמו שאני מתכוון לעשות לגבי הציפה של הכרית ותדרוש סט כזה תקין חדש על חשבונם. יש לי הרגשה שהם התחילו להתקלקל למרות שלא מכיר אותם ופעם ראשונה מזמין מהם בהמלצת @|DAHUJI
@DAHUJI
Dec 04, 2020 תודה רבה על הפידבק! @|Mr_Cat. מי שרכש - גם מוזמן להגיב. אני אשמח כמו שכתבתי מקודם. לא רוצה להטיל ספק בבחור שאמר שהם גרועים. מכבד את דעתו של כל אדם. (אגב, אני בכוונה לא מגיב כדי שלא באמת יהיו פה חלק שיחשבו שאני פרזנטור שלהם - הציבור יקבע אם המצעים האלו איכותיים או שלא, אני את שלי אמרתי)
@boaz55
Dec 04, 2020 @|DAHUJI. עדכון : קניתי את הסט עם הפסים גאקרד פסים עדינים. עבר כביסה (עם מצעים נוספים לבנים) כולל מייבש. הכל בסדר. אשתי מאד מרוצה אמרה תקנה עוד סט כזה גם הצד שלו 30 ס"מ וזה מתלבש מעולה על המזרון בצד אמרה. אמרה סתם הפחידו אותך עם הפסים שזה מחוספס אמרה מאד נעים למגע וכמו בית מלון הילטון. רק בעיה אחת: שהוצאתי את זה מהמייבש פתאום אני קולט שאחד הציפה של הכרית יש חור רציני ליד התווית שלהם. זה בטוח לא ממכונה שלי או מייבש. כנראה נתפס להם במכונה שמקפלת את זה לקרטון. שלחתי להם צור קשר וגם מייל. יום ראשון בבוקר מתקשר לטלפון שיש שם. אם לא שולחים לי ציפה לכרית חדשה, לצערי פותח תלונה ב Pay pal שמוצר הגיע פגום. אקבל את כל הסט בחינם חחח
@Mr_Cat
Dec 04, 2020 אני הזמנתי את הדגם הלבן עם הפסים ישירות מהאתר שלהם. הגיע אתמול ועבר כביסה וייבוש היום וזה בהחלט לא נראה כמו בתמונה אלא להפך, בד מאוד נעים ובטח שלא השתנה הצבע (כיבסת עם עוד בגדים או רק הסט מצעים במכונה?) ליגה מעל הום סטייל וחבריה, הלכתי לשנצ ביי :)
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 הערה נוספת אין צורך ולא נהוג לגהץ מצעים אחרי כביסה !
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 הכוונה בנהרס היא שהוא לא יחזור לעצמו קמטים חזקים שממש גרמו לדהיה של הצבע לא גיהוץ ולא נעליים ושוב אני חוזר ....כיבסתי בהתאם להוראות
@DAHUJI
Dec 04, 2020 @|AmirBenHarosh70 תודה על האזהרה ותודה על התמונה, למרות שלא מבינים ממנה הרבה. מעניין וגם מוזר. מה הכוונה שלך בהבד נהרס לגמרי... מה זה אומר? הוא נראה שלם ורק לא מגוהץ. יש לי 2 סטים כותנת סאטן שלהם כבר לפחות 5 שנות שימוש, לא ציפיתי ולא מצפה שבכביסה הבד יצא מגוהץ, אבל בטח שלא יהרס. כשיגיעו הסטים שהזמנתי ואשתמש במצעים ואכבס נראה מה הסיפור. אני מאוד מקווה שהאיכות שלהם לא השתנתה ושהם לא התחילו לחפף. מתכוון לפנות לספק ולהתלונן או לגרופון? @|Roy2000 אל תתלהב ותמהר להגיע למסקנות ו/או להשחיר פני מצעים ברבים. בוא ונחכה לעוד חוות דעת של אחרים שקנו (כולל שלי).
@כרמלהגלבוע
Dec 04, 2020 טוב, לא חשבתי שזה יגיע כל כך מהר.... מפנה שוב את תשומת לב הקהל הקדוש פה לתגובה שלי למעלה מלפני שישה ימים בקשר למוצרים של המותג הזה. על לא דבר, רק בשמחות.
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 הבהרה ...רכשתי את הסט הזה 100% כותנת סאטן בצפיפות 300 חוטים/אינץ' של Cotton Avenue (תוצרת ישראל!) ב- 149 ₪ - שפורסם בראש הפוסט .
@Ratchet_And_Clank
Dec 04, 2020 על איזה דיל אתה מתכוון אמיר?
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 הבד נהרס לגמרי לא מדבר פה במקרה של בד לא מגוהץ
@Cost_effective
Dec 04, 2020 @|AmirBenHarosh70 א. תגהץ ונראה איך זה בדיוק ב. אם יש תקלה תפנה לשרות לקוחות ותעדכן
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 התלונה לגבי הסט שבראש הפוסט
@Nof558
Dec 04, 2020 אשמח לסיכום איזה סט הוא בצפיפות של 300 חוטים(הדגם עם הפסים העדינים בסוף 300?) @|AmirBenHarosh70 אשמח להבהרה איזה סט הזמנת והוא פגום לחלוטין.(אגב רשמו פה שיש 3 חודשי אחריות) תודה
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 לא לרכוש !!!
@AmirBenHarosh70
Dec 04, 2020 * אזהרת קניה * לאחר כביסה ראשונה ויבוש (בהתאם להוראות ) המוצר פגום לחלוטין !!! ז"א קמטים וקווים בבד שינוי צבע -לזבל
@Cost_effective
Dec 04, 2020 @|DAHUJI קניתי בהמלצתך סט אחר מהאתר. נראה לי שכל מה שפרסת עד היום לא יכלתי שלא לקנות... אולי רק את הסבון אסותא עוד לא קניתי. תודה על ההכרות עם החברה, נעדכן באיכות בהזדמנות
@DAHUJI
Dec 04, 2020 @|Roy2000 חוראני מדופלם! :stuck_out_tongue_closed_eyes: אני מאמץ את זה!!! אוהב אותך חבר, אתה אחלה גבר ומשב רוח מרענן. @|Lirsch518 אשכרה פרזנטור... כמעט ותייגתי את עצמי :::)
@KorbenD
Dec 03, 2020 ועל הסדין בתווית?
@Josef
Dec 03, 2020 על האריזה רשום 300.
@boaz55
Dec 03, 2020 תסתכל על האריזה יותר חשוב
@Josef
Dec 03, 2020 אני קיבלתי את ההזמנה מגרופון. רשום 300.
@boaz55
Dec 03, 2020 מסתבר שיש להם טעות באתר שלהם ושל גרופון לגבי הסט של הפסים העדינים ג'קארד לבן. באתר הם רשמו 270 חוטים. אבל בקרטון מאחורה הם רשמו כותנה סרוקה אכותית 300 חוטים. הרווחנו חחח @|DAHUJI
@Lirsch518
Dec 03, 2020 @|DAHUJI יש מצב שאתה פרזנטור של החברה? אם לא ... כדאי להם :stuck_out_tongue_winking_eye:
@yanivs0
Dec 03, 2020 @|Roy2000 עברו כבר 3 שעות... הדלקת אותי. בלי אחד שווה במחיר שווה.
@boaz55
Dec 03, 2020 אם יקרה משהו אפנה לחברה. הם אמרו לי בטלפון שיש אחריות 3 חודשים
@כרמלהגלבוע
Dec 03, 2020 @DAHUJI לגבי המצעים, קיבלתי את האתגר, וכשיזדמן על הדרך - אשים פוסט בכוורת ותאכל ת'לב... לגבי מה שכתבת למעלה, צודק לגמרי, אבל אל תשכח שלא כל עובר-אורח וארחי פרחי שנכנסים לפה מכירים אותך ואת העדפותיך (למרות שחשוב וראוי לגמרי שיכירו!), ועלולים להיות מושפעים מהמלל המתלהב, להזמין ואחר-כך למלמל לעצמם "איך נפלתי עם הבוראט הזה"... בהתחשב בכך שאתה טורח להצמיד כמעט לכל פוסט את הערת האזהרה המתבקשת (כלומר, שהממליץ הוא בעצם חוראני מדופלם) - מיותר אמנם שגם אני אחזור על הערת האזהרה, אבל עשיתי זאת כי נראה לי שהמודעות אליה בשירשור הזה קצת התפוגגה.... @boaz55 נשמה, שום טענה אליך או לזוגתך שתחיה... שתיזכו ותישנו שנים ארוכות רק על מצעי סאטן צפיפות 1,000 חוטים וכריות משי טהור ומלמלה רקומה, אבל לך תדע מה יילד יום למצעים האלה שהזמנת וקיבלת בהמלצת דהוג'י. חכה כמה חודשים ואז תחרוץ אם מדובר במצעים איכותיים ששווים את הכסף, או שתלך לחפש את בוראט לתת לו אותם, שיתכבד ויישן הוא על הסדינים האלה...
@boaz55
Dec 03, 2020 צודק לא ציפתי ב 160 או 150 ש"ח (היה שני דוגמאות דומות למה שפורסם) לקבל משהו יותר מדי, כלומר הדיל הוא המחיר שרשמתי ל 300 ש"ח . ברור לי שמצעים ב 1000 ש"ח זה כבר ליגה אחרת. אבל בשבילי (ושל אשתי) שרגיל עד עכשיו לישון במצעים של זול סטוק וכאלה שעולות 100 עד 120 ש"ח שהם 150 חוטים וכעת להשתדרג ל 270 או 300 חוטים זה קפיצת מדרגה , בהוספה של נניח 30 עד 40 ש"ח . אם היה לי כסף מיותר הייתי קונה מצעים ב 1000ש"ח בלי הרבה דיבורים ולא מחכה למבצעים .
@DAHUJI
Dec 03, 2020 @|Roy2000 קודם כל אתה צודק (!). אני לא אנין טעם במצעים, ולכן לקבל ממני המלצה על מצעים היא לקבל המלצה מאדם פשוט עם צרכים מאוד פשוטים על פי ראות עיניו הפשוטות, הרגשתו ונסיונו הפשוט. המלצה מאדם פשוט לאנשים פשוטים. אם מישהו אנין טעם - ברור שאלו לא המצעים בשבילו, זה לא הדיל בשבילו והוא גם יודע לחפש במקומות אחרים שבהם הדילים לא יהיו של 160 ש"ח אלא של 500 ש"ח חצי מחיר... שים לב למה שאני כותב במשפט הבא: ************************************************** בעבור 160 ש"ח אתה מקבל מצעים ברמת מחיר של 300~ ש"ח ו***לא*** מצעים ברמת מחיר של 1,000 ש"ח. ************************************************** אם אתה מצפה לשלם 160 ש"ח ולקבל מצעים ברמת מחיר של 1,000~ ש"ח - אז זה לא המקום, זה לא הדיל וזו לא ההמלצה שלי... ************************************************** אני חושב שזה די ברור לאנשים הפשוטים שזורמים עם ההמלצות שלי. אבל כמוני - המון אנשים הם לא אניני טעם במצעים (סט סאטן עברי 100% כותנה בצפיפות של 270 חוטים/אינץ' ב- 160 ש"ח זה אכבר דיל). המון אנשים הם לא אניני טעם בסכיני "שף" (אלו של עלי-בקושי-אקספרס סיניות לגמרי מעולות להם). המון אנשים הם לא אניני טעם בשמן זית (אושר עד 10 ש"ח ברמת חמיצות 0.5% מטיזינאבי שבספרד מצויין להם, מביאים ארגז). המון אנשים הם לא אניני טעם במסחטות תפוזים מעלי-אקספרס. המון אנשים הם לא אניני טעם במושבי חרוזים לרכב. המון אנשים הם לא אניני טעם בסכיני מטבח פשוטות (ה- Victorinox שפירסמתי והמלצתי עליהם עושות את העבודה בשבילם 9.5/10). המון אנשים הם לא אניני טעם בנעלי "ספורט" (נועל ברגעים אלו Xiaomi ולא Adidos UltraBoost 22). המון אנשים הם לא אניני טעם בטלוויזיות (Xiaomi 4K מספיקה להם מצויין ולא OLED של Lowe). אז קח גם את ה"תזכרו מי אמר לכם" שרשמת בערבון מוגבל :-) ברמת המחיר הזו - של 160 ש"ח, כלומר 49$ נניח - אני מאתגר אותך למצוא סט 4 חלקים באריגת סאטן 100% כותנה - כמו שרשמת בעצמך ברמה משופרת ***הרבה יותר*** עפ"י הנתונים הטכניים המפורסמים (צפיפות חוטים/אינץ', סוג הכותנה וכו') וששנינו יכולים להחשיב את הנתונים הללו, שמפורסמים על ידי היצרן כאמינים. רשמת בעצמך - רמה משופרת הרבה יותר. ואם תיתן לי קישור eBay למוכר ההודי ההוא שנשבע במצעים של 1000 חוטים/אינץ' כותנת פימה, אז עזוב. (בוא מכות!)
@כרמלהגלבוע
Dec 03, 2020 @|boaz55 - אני רק שאלה: קיבלת לפני שתי דקות את הסט, ואתה כבר יודע שזה "ממש איכותי"? איך, מיששת ואמרת לעצמך "וואלה רך, הדוגמה ישרה והניילון של האריזה חלק"? אולי מחרתיים התפרים יתפרקו, מחרתיים הצבע יירד בכביסה, ובשבוע הבא יהיו בה חורים?... נראה לי ש- @|DAHUJI , שרגיל לישון על מצעי קש, תבן, ושקי יוטה, הדביק את כל הקונים פה בהתלהבות ממצעים זולים יחסית שמיוצרים במתפרה עברית, בידי פועל עברי שמקבל משכורת בשקלים ושומע אייל גולן. אבל Mark my word: דברו איתי בעוד שנה מעכשיו ותספרו לי מה עלה בגורל המצעים האלה. תזכרו מי אמר לכם: סחורה בינונית ומטה שיש משופרות הרבה יותר ממנה, גם ברמות המחיר האלה. מעריך מאוד (ברצינות!) את הרגשות הפטריוטיים האלה, אבל אני לא נכנס למיטה כל לילה לתוך המצעים כדי לשיר את ההמנון, מבחינת שנת-הלילה הנוחה שלי, שיתפור אותם קמבודי תומך חמאס בסווט-שופ בפנום-פן.
@DAHUJI
Dec 03, 2020 @|boaz55 תודה על התיקון... אכן 270 חוטים/אינץ'. שמח שאהבת ושאתה רואה בעצמך שממש איכותי. אני מאמין שכשתישן עליהם באמת תרגיש הבדל... בטח לעומת מצעי כותנה רגילים (150~ חוטים/אינץ'). אלו מצעי סאטן מצויינים, פשוט בחצי מחיר. באמת דיל כמו שדיל אמור להיות ומוגדר במילון הדילים. לגבי שמיכת הפיקה - תודה, אבל אני לא נוהג לשגע ספקים עם ביטולים על 20 ש"ח הפרש... זה כסף בקטנה. יש לי את שמיכת הפיקה הזו (כבר 7 שנים), ומבחינתי היא שווה את האקסטרא 20 ש"ח. מצויינת, נעימה ושווה כל שקל. נשמרת כמו חדשה. לא יודע מנסיון איך זאת של אורבניקה (לא הרשת ההיא של בר רפאלי המגעילה?), אבל לשמיכה איכותית שמחזיקה עשור בשבילי 49 ש"ח או 75 ש"ח זה לא משנה. ואגב, זה לא קשור בכלל להצעה שלך, אבל עניין של העדפה - את הכסף שלי אני מעדיף לתת ליצרנים מקומיים ו/או משווקים קטנים ולא לרשתות. לא מתקרב לכל הפוקס-קסטרו-רנואר-אורבניקה וכו'. נגעל מהבגדים/מוצרים שלהם. את הכסף שלי הם רואים לעיתים רחוקות מאוד מאוד מאוד. פעם בכמה שנים וגם זה לא.
@Elchanan
Dec 03, 2020 השאלה מה יגיע מגרופון
@boaz55
Dec 03, 2020 קיבלתי היום את ה גקארד פסים סאטן 100 % כותנה סרוקה 270 חוטים. ממש אכותי!
@boaz55
Dec 03, 2020 הזמנה טובה אבל נפלת רק עם השמיכת פיקה https://cotton-avenue.co.il/product-category/blankets-and-pillows/blankets/pique-blankets/ אשתי קנתה כזה ב אורבניקה בקיץ ב- 39 או 49 לא זוכר כבר וזה ממש אכותי (אורבניקה בדרך כלל זה זבל) עבר כביסות והכל במקום 75 שקנית תנסה לבטל מהר רק את זה תתקשר אליהם תבקש ביטול רק של זה
@boaz55
Dec 03, 2020 לגבי ה- https://cotton-avenue.co.il/product/מצעי-סאטן-דגם-גקארד-פסים/ זה 270 חוטים ולא 300 חוטים
@DAHUJI
Dec 03, 2020 טוב, מודה שלא התאפקתי... הצרכניזם "המושכל" צופה פני העתיד ניצח אותי. הזמנתי היום עוד 2 סטים (!) של המצעי סאטן 100% כותנה 270 חוטים/אינץ' דגם אמפוריום ג'קארד לבן פסים, כמתנות שיהיו לי לחינה, בית חדש וכו' וכו' וכו': https://cotton-avenue.co.il/product/מצעי-סאטן-דגם-גקארד-פסים/ עלו לי 159 ש"ח כ"א, ו- 318 ש"ח לשניהם (בעצם מבחינת המחיר זה סוג של מבצע 1+1). הפעם דווקא לא הזמנתי דרך גרופון, אלא דרך האתר של עירוני טקסטיל עצמו ששם יש משלוחינם עד הבית עם שליח בהזמנה של מעל 149 ש"ח. כמובן שהזמנתי עוד מוצרים (800 ש"ח הזמנה)... למשל 2 מגבות גוף שלהם (70/140 ס"מ), שיש לי את הפשוטות יותר (500 גרם/מ"ר) והפעם התפנקתי על המשובחות יותר (560 גרם/מ"ר) - 59 ש"ח למגבת: https://cotton-avenue.co.il/product-category/bathroom/smooth-towels/ וגם שמיכת פיקה זוגית 100% כותנה מעולה מעולה מעולה לקיץ, כי יש לי כבר אחת כזאת, וחשקה נפשי בעוד אחת! - 75 ש"ח לשמיכת פיקה זוגית: https://cotton-avenue.co.il/product-category/blankets-and-pillows/blankets/pique-blankets/ וגם זוג ציפיות מודפסות יוקרתי ונראה סוף הדרך, סאטן 100% כותנה צפיפות 300 חוטים/אינץ, בהדפס יוקרתי (לבן עם הדפס בכסף) - 39 ש"ח לזוג ציפיות (50/70): https://cotton-avenue.co.il/product/מצעי-סאטן-דגם-רויאל/
@DAHUJI
Nov 30, 2020 @|Odin תודה רבה חבר יקר, זה הדדי לגמרי. התגעגעתי אליך ולכתיבה שלך, שמח לראות אותך פה :heart_eyes:
@Odin
Nov 30, 2020 איזה כיף לראות שחזרת לתפקוד מלא. נודר, בהן צדק - שהתגעגעתי לפוסטים. במעמד מרגש זה, ארצה גם להמליץ על מוצר ה“ווה ווה ווי ווה”: https://www.youtube.com/watch?v=gSU_Jm-vtfQ
@DAHUJI
Nov 29, 2020 @|boaz55 תודה על הקישורים יא תותח! שמתי את הקישורים שהנחת פה בתגובות בפוסט עצמו, כולל מדריך המצעים המלא. כל הכבוד שהצלחת למצוא את סט הפסים הלבן היפה באתר עצמו עם משלוחינם... @|id2711 וואלה לא בטוח חבר. תבדוק אצלם באתר. הבעיה שאני לא יודע אם סטים למיטה מתכווננת נמכרים במחיר הזול הזה (150~ ש"ח). @|Ratchet_And_Clank מה שבועז פירסם זה אותו הסט באתר של היצרן... משלוחינם מעל 149 ש"ח ככה שחוסכים פה 16 ש"ח עלות דמי המשלוח. כל מי שקנה - תחזרו לפה אח"כ ותנו חוות דעת! תתרמו לקהילה וגם אם חוות הדעת גרועה ומבחינתכם המצעים לא משהו, זה לא משנה - אנחנו נשמח לשמוע ולהחכים גם מהנסיון שלכם. אני אישית אשמח לדעת אם אהבתם את המצעים והאם היה שווה לכם לסמוך על ההמלצה שלי :heart_eyes: תודה!
@refaelS
Nov 29, 2020 האמת שיש לי סט מעולה שכבר קיבלתי מהמוכר הזה..אבל זה גם ככה לא ישנה את דעתך..
@כרמלהגלבוע
Nov 28, 2020 @|refaelS - אז אם ככה תזמין את המצעים מהודו, ואני מתחייב לקנות אותם ממך בחצי מחיר, כי הכלב שלנו כבר מגרד מהשמיכה הישנה שהוא ישן עליה עכשיו...
@refaelS
Nov 28, 2020 @|Roy2000 אני חושב שלגמרי הפרזת עם התיאור שלך.. אבל בסדר כל אחד ומה שהוא מאמין ויודע.
@id2711
Nov 28, 2020 אתה יודע אם יש להם סטים למיטה מתכווננת?
@boaz55
Nov 28, 2020 אמת
@כרמלהגלבוע
Nov 28, 2020 @|boaz55 מה ש- @|mnmroz הביא בקישור מאיביי הוא בבירור מצעי-בלוף שנשלחים מאיזה תחמן הודי. לא שמי שמזמין לא יקבל מצעים - הוא יקבל סדין, אבל לא סאטן בצפיפות 1000, אלא משהו שגם לכלב יהיה לא נעים לישון עליו במלונה.
@boaz55
Nov 28, 2020 בטח זבל סיני חחחח
@mnmroz
Nov 28, 2020 היה פה סט בצפיפות 1000 מאיביי סביב ה 200 ש''ח , אם להמר על משהו לא מוכר , רני הייתי מהמר על זה https://www.ebay.com/itm/USA-Bedding-Item-All-Size-100-Pima-Cotton-1000-TC-Solid-Taupe-15-Drop-/164243182756?var=
@boaz55
Nov 28, 2020 כן רק משלוח חינם הדגם השני שהוא קנה לא הראשון
@Ratchet_And_Clank
Nov 28, 2020 @|boaz55 זה אותו דבר כמו שפוסט?
@boaz55
Nov 28, 2020 תקנו את זה הכי אכותי ולא חלק הצבע. לא מאמין שזה יהיה כזה מחוספס שאי אפשר לישון על זה, אחרת היה להם מלא החזרות של לקוחות עצבניים. https://cotton-avenue.co.il/product/מצעי-סאטן-דגם-גקארד-פסים/?attribute_pa_מידה=סט-זוגי
@DAHUJI
Nov 28, 2020 @|joseph תתחדש חביבי. תעדכן פה כשתקבל אותם ותישן עליהם. נשמח לחוות דעת נוספת. @|KorbenD @|Roy2000 מעניין מה שרשמתם פה. באמת אני שם לב שיש בילבול של המספרים ולא ברור לי למה... האתר שלהם לא השפיץ של העיפרון. חסר הסברים מלאים ומפורטים. באתר שלהם יש נתונים של 220 ו- 270 ובכותרת רשום 300... באתר של גרו רשום 300 ומעלה. קצת מוזר ומביך הסיפור הזה. וגם מצנן מעט את ההתלהבות. מה שכן, זה לא משנה את העובדה שיש לי 2 סטים כאלו. והם נפלאים. אז אני מקווה שרכשתי את אותו הדבר ולא מוצר משונמך. אעדכן מה כתוב על האריזה כשיגיעו המצעים.
@boaz55
Nov 28, 2020 @|Roy2000 כן צדקת לפי הכתבה לגבי גקארד, אבל היא לא רצתה את הצבעים שהיו בדגם הראשון שהוא לא גקארד
@boaz55
Nov 28, 2020 https://homeinstyle.co.il/cotton-field/
@boaz55
Nov 28, 2020 קניתי את זה משלוח חינם יצא 160₪ יותר טוב מגרופון משלוח בתשלום אצלהם: https://cotton-avenue.co.il/product/מצעי-סאטן-דגם-גקארד-פסים/?attribute_pa_%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%94=%d7%a1%d7%98-%d7%96%d7%95%d7%92%d7%99 האשה לא רצתה את הזה עם הצבעים סגול, אפור כהה, אפור בהיר, רצתה לבן עם פסים עדינים.
@boaz55
Nov 28, 2020 תראה מה הם רשמו באתר שלהם לגבי גקארד: מצעים העשויים 100% כותנה באריגת סאטן ג'קארד בצפיפות 270 חוטים לאינץ' המקנה לבד תחושה נעימה למגע ומרקם חלק ומבריק ומראה של פסים בבד.
@כרמלהגלבוע
Nov 28, 2020 @boaz55 - ג'קארד זה בד מחוספס קצת יותר למגע (הדוגמאות בולטות קצת מהבד, כמו בכיסויי ספה ג'קארד נגיד).
@boaz55
Nov 28, 2020 https://cotton-avenue.co.il/product/קולקציית-מצעים-יוקרתית-לבתי-מלון-סאטן-2/ זה 300 חוטים משלוח חינם
@boaz55
Nov 28, 2020 https://cotton-avenue.co.il/product/קולקציית-מצעים-יוקרתית-לבתי-מלון-סאטן/ זה 300 חוטים משלוח חינם
@boaz55
Nov 28, 2020 https://cotton-avenue.co.il/product/מצעי-סאטן-דגם-גקארד-פסים/ זה 270 חוטים ומשלוח חינם
@כרמלהגלבוע
Nov 28, 2020 חבר'ה, יש הבדל בין צפיפות 220 לצפיפות 300. סאטן צפיפות 300 ומעלה עולה פי 2-3. תעיינו באתר של כיתן למשל, ותראו בכמה הם מוכרים מצעי סאטן צפיפות 220, ובכמה הם מוכרים צפיפות 300. אגב, לא רוצה להיות פארטי פופר, במיוחד ל- @|DAHUJI ידידי-כאח-לי, אבל היו לי שני סטים סאטן שלהם (עכשיו אחד מהם משמש ככיסוי בבגאז' באוטו...), ולא נפלתי מהרגליים בלשון המעטה מהאיכות, בטח בהשוואה לסטים דומים של כיתן למשל. המחיר - מחיר טוב, אבל אם נשתמש במילותיו בנות-האלמוות של הצ'יוואווה הנעדר - "על איכות משלמים"...
@Elchanan
Nov 28, 2020 השאלה מה יהיה כתוב על האריזה שתגיע הביתה
@Elchanan
Nov 28, 2020 @|DAHUJI לעיונך
@KorbenD
Nov 28, 2020 מה שמוזר שאין להם באתר בכלל צפיפות 300, בכולם רשום 220. ולפי התמונות אותם המצעים שיש בגרופון....
@boaz55
Nov 28, 2020 לבטל מהר
@KorbenD
Nov 28, 2020 צודק לגמריי, לא ראיתי. התמקדתי בכותרת:flushed:
@boaz55
Nov 28, 2020 אהה תבטל יש שם הטעיה רשום בכותרת 300 אבל בפועל תקבל 220
@boaz55
Nov 28, 2020 צפיפות 220 חוטים לאינץ'.
@KorbenD
Nov 28, 2020 כמובן https://cotton-avenue.co.il/product/מצעי-סאטן-חלקים-בצבע-אפור-עכבר-סאטן-300/?attribute_pa_%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%94=%d7%a1%d7%98-%d7%96%d7%95%d7%92%d7%99
@boaz55
Nov 28, 2020 אפשר קישור באתר שלהם ל 2 הסטים שהועלו פה
@KorbenD
Nov 28, 2020 דרך אגב מי שרוצה 2 סטים של אפור עכבר **צפיפות 220**, ניתן להזמין עם משלוח חינם מהאתר שלהם ישירות ב-300₪
@KorbenD
Nov 28, 2020 @|DAHUJI יש מבצע על חלקים בנפרד? נגיד רק הסדין בגדול, אפשר גם ציפיות לכרית:)
@Josef
Nov 28, 2020 קניתי, תודה.
@DAHUJI
Nov 28, 2020 @|skaktu תודה יא אח! :::) @|Ratchet_And_Clank זה ממש מחיר של 2 סטים ב- 1... הלוואי והיה קופון! אני רכשתי. זה באמת 60% מחיר. @|boaz55 ההבדל הוא בעיצוב: הסטים בקישור הראשי - חלקים. הסט בתגובה הראשונה ששמתי - דוגמת פסים עדינה.
@boaz55
Nov 28, 2020 מה ההבדל בין שני הסטים? חוץ מצפיפות חוטים 300 ו 270?
@Ratchet_And_Clank
Nov 28, 2020 תודה!! יוצא 325 ל2 הסטים? אין לנו איזה קוד לגרו?
@skaktu
Nov 28, 2020 @|DAHUJI עוד ממך, אל תפסיק :relaxed:
@DAHUJI
Nov 28, 2020 @|YoramAlkobi67 יש לך חוסם פרסומות... תבטל אותו לאתר הזה ותראה שאתה מגיע לקישור. ניסיתי עכשיו בעצמי (גם לי יש חוסם פרסומות - ביטלתי אותו מהגעתי לגרופון).
@YoramAlkobi67
Nov 28, 2020 הקישור שולח אותך להודעה שלך
@DAHUJI
Nov 28, 2020 ועוד סט זוגי שווה לאללה של Cotton Avenue (תוצרת ישראל!). הפעם סט לבן במראה פסים עדין במחיר של 160 ש"ח (+משלוח Boxit של 16 ש"ח). גם כותנת סאטן 270 חטים/אינץ': https://www.groo.co.il/deal/satin-double-bedding-set/1049304/ (הוזמן גם, מחיר אש לסט כזה איכותי).